Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12651
Title: Палітурки як спосіб промоції книжкових видань
Authors: Пугач, Анна Русланівна
Keywords: видавництво
книга
обкладинка
промоція
палітурка
продукція
publishing house
book
cover
promotion
binding
product
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Палітурки як спосіб промоції книжкових видань»: 42 стор., 6 додатків, 35 джерел. Мета роботи – дослідити особливості палітурок як методу промоції книжкових видань. У зв’язку із поставленою метою треба виконати такі завдання: 1) з’ясувати зміст поняття «видавнича промоція»; 2) визначити роль палітурок у промоції видавничої продукції; 3) виявити спільні і відмінні характеристики промоційних можливостей палітурок книг видавництв «Фоліо» та «Рідна мова»; 4) розробити власну палітурку видання «Місто» Валер’яна Підмогильного. Об’єкт дослідження – палітурки книжкових видань із серій «Шкільна бібліотека української та світової літератури (міні)» (видавництво «Фоліо») та «Відомі та незвідані» (видавництво «Рідна мова»). Предмет дослідження – створення палітурки як ефективного способу промоції книжкових видань. Методи дослідження. Аналіз документів і джерел, синтез, індукція та дедукція були використані при визначенні категоріального апарату видавничої промоції; порівняння, узагальнення – при визначенні особливостей промоційних можливостей книжкових палітурок. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що в межах роботи була створена палітурка видання «Місто» Валер’яна Підмогильного. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані при підготовці до практичних занять із дисциплін «Вступ до фаху», «Промоція видавничої продукції», «Маркетингові стратегії у видавничій діяльності», «Редакційно-видавничий фах. Книжкові видання», «Редакційно-видавничий фах. Електронні видання»; при написанні курсових, рефератів, дипломних робіт; у професійній діяльності видавців, менеджерів з видавничого бізнесу та книгорозповсюджувачів для побудови ефективної маркетингової стратегії з просування видавничої продукції.
EN : Bachelor's qualifying work "Binders as a way of promoting book publications": 42 pages, 6 appendices, 35 sources. The purpose of the work is to investigate the peculiarities of bindings as a method of promotion of book publications. In connection with the set goal, the following tasks must be performed: 1) clarify the meaning of the term "publishing promotion"; 2) determine the role of bindings in the promotion of publishing products; 3) to reveal the common and distinctive characteristics of the promotional possibilities of book bindings of "Folio" and "Mother Tongue" publishing houses; 4) develop your own binding of the publication "City" by Valerian Podmohylny. The object of the research is the bindings of book editions from the series "School Library of Ukrainian and World Literature (mini)" ("Folio" publishing house) and "Known and Unknown" ("Native Language" publishing house). The subject of the research is the creation of bindings as an effective way of promoting book publications. Research methods. Analysis of documents and sources, synthesis, induction and deduction were used in determining the categorical apparatus of publishing promotion; comparison, generalization - when determining the features of the promotional possibilities of book bindings. The scientific novelty of the research lies in the fact that the binding of Valerian Podmogilny's "City" publication was created within the framework of the work. Scope: the materials of the conducted research can be used in preparation for practical classes in the disciplines "Introduction to the profession", "Promotion of publishing products", "Marketing strategies in publishing", "Editorial and publishing profession. Book publications", "Editorial and publishing profession. Electronic editions"; when writing coursework, essays, theses; in the professional activity of publishers, managers of publishing business and book distributors to build an effective marketing strategy for the promotion of publishing products.
Description: Пугач А. Р. Палітурки як спосіб промоції книжкових видань : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник І. Ф. Горбенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 42 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12651
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
дипломна робота Пугач А.Р.docxРобота бакалавра3.82 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.