Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12793
Title: Засоби конкурентоспроможного розвитку туристичної діяльності
Authors: Сірик, Олександр Сергійович
Keywords: туризм
конкурентоспроможність
бренд
туристична діяльність
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 56 сторінок, 50 літературних джерел, 2 додатки. Мета – Розробити стратегію конкурентоспроможного розвитку для туристичних підприємств. У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань: – проаналізувати поточний стан туристичної галузі та ідентифікувати основні виклики і тенденції, що впливають на її конкурентоспроможність; – Визначити основні та ефективні засоби конкурентоспроможного розвитку туристичної діяльності; – Розробити стратегію конкурентоспроможного розвитку для туристичних підприємств на основі отриманих даних та висновків дослідження. Об’єкт дослідження: інструменти, фактори, стратегії, які використовуються в розвитку туристичної діяльності. Предмет дослідження: процес розробки ймовірного плану для потенційного розвитку туристичного підприємства. Методи дослідження: теоретичний аналіз літературних джерел, та емпіричне дослідження у форматі опитування. Основна частина роботи присвячена дослідженню та виявленню ефективних засобів для підвищення конкурентоспроможності певного підприємства на світовому туристичному ринку. Також наведено рекомендації по використанню зазначених засобів та інструментів, та приклади стратегічних планів для розвитку компанії, збільшення обсягів продажів і підвищення конкурентоспроможності.
EN : Qualification work – 56 pages, 50 literary sources, 2 applications. The goal is to develop a competitive development strategy for tourism enterprises. In accordance with the set goal, the following tasks are expected to be performed: – analyze the current state of the tourism industry and identify the main challenges and trends affecting its competitiveness; – To determine the main and effective means of competitive development of tourist activity; - Develop a competitive development strategy for tourism enterprises based on the received data and research conclusions. The object of research: tools, factors, strategies used in the development of tourism. The subject of the study: the process of developing a probable plan for the potential development of a tourist enterprise. Research methods: theoretical analysis of literary sources, and empirical research in the form of a survey. The main part of the work is devoted to the research and identification of effective means to increase the competitiveness of a certain enterprise in the world tourist market. Recommendations for the use of the specified means and tools are also given, as well as examples of strategic plans for company development, increasing sales and increasing competitiveness.
Description: Сірик О. С. Засоби конкурентоспроможного розвитку туристичної діяльності : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Е. А. Криволапов. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 56 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12793
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Сірик.DOCXРобота бакалавра583.8 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.