Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1382
Title: Особливості інтегральної підготовки дітей 5-7 років, які займаються шахами
Authors: Дірявка, Юрій Павлович
Keywords: шахи
інтегральна підготовка
старший дошкільний вік
молодший шкільний вік
базова підготовка
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота на 71 сторінку, 10 таблиць, 65 рисунків, 58 літературних джерел. Мета дослідження: дослідити особливості інтегральної підготовки дітей 5-7 років, які займаються шахами. Об'єкт дослідження – шахові навички дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Суб'єкт дослідження – учні старшої групи дитсадка "Ясеня" (м. Дніпро) та учні першого класу ЗОШ № 134 (м. Дніпро). Предмет дослідження – шахові навички дітей 5-7 років. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження за інтелектуальним вихованням дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, теоретичні методи (аналіз і синтез, узагальнення, порівняння), методи математичної статистики. Практична значущість результатів дослідження полягає в розробці і обґрунтуванні ефективної методики тренування юних шахістів на етапі початкової (базової) підготовки. В основі методики розроблена авторська програма підготовки дітей першого року навчання, що містить навчально-тренувальні комплекси, які забезпечують засвоєння техніко-тактичних та стратегічних прийомів юних шахістів. Зафіксовані необхідні психолого-педагогічні умови, які сприяють підвищенню якості підготовки шахістів початкових розрядів.
EN : Thesis consists of 71 pages, 10 tables, 65 diagrams, 58 references. The purpose of research – investigation of the features of integrated activities of children 5-7 years who play chess. The object of study – the chess skills of children of senior preschool and of students grades 1-2. Subject of research – students of senior group of kindergarten "Yasenya" (Dnipro) and students of the first grade of school №134 (Dnipro). The subject of the study – the chess skills of children 5-7 years. Methods of research: 1. Аnalysis and summary of the literature on the topic of research. 2. Рedagogical observation of the intelectual education of children of senior preschool and elementary school age. 3. Theoretical methods (analysis and synthesis, generalization, comparison). 4. Methods of mathematical statistics. Practical importance of the research results is development and reasoning of an effective training method for young chess players at the stage of initial (basic) training. The author's program for the preparation of children in the first year of study is based on the methodology, which contains training complexes that ensure the mastering of technical, tactical and strategic techniques for young chess players. The necessary psychological and pedagogical conditions have been fixed, which contribute to improving the quality of training of chess players of the initial grades.
Description: Дірявка Ю. П. Особливості інтегральної підготовки дітей 5-7 років, які займаються шахами : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Л. В. Гальченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 71 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1382
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізичної культури і спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДИРЯВКА.docМагістерська робота3.12 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.