Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1575
Title: Характеристика розвитку міжнародного туризму в Європейських країнах на прикладі Німеччини
Authors: Погрибний, Евгеній Ігорович
Keywords: туризм
туристичний продукт
інфо-тур
туристичні ресурси
індустрія туризму
туристичний проект
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 91 сторінки, 4 рисунки, 5 таблиць, 75 джерел, 3 додатки Мета роботи полягає в алалізі особливостей розвитку міжнародного туризму Німеччини. Об’єкт дослідження – міжнародний туризм Німеччини. Предмет дослідження – характеристика міжнародного туризму в Німеччини. Методи дослідження: теоретичний аналіз та дослідження літературних та фахових наукових джерел, опитовий, порівняльний, спостережень та досліджень, метод анкетування, а також метод проектування при розробці інфо-туру. Практичне значення: розроблено туристичний проект «Інфо-тур до Берліну із Запоріжжя», впровадження якого в діяльність туристичних підприємств сприятиме підвищенню професійної компетентності працівників туристичних агенцій,а також будо проведено опитування працівників туристичної галузі з приводу зацікавленості в відвідування вищчезазначеної виставки. Результати можливо використовувати задля стимулювання парцівників туристичної галузі, а також для підвищення іх (працівників) кваліфікації та конкурентноспроможності серед інших фахівців туристичного бізнесу.
EN : Qualification work - 91 pages, 4 drawings, 5 tables, 75 sources, 3 appendices The purpose of the work is the analyze the peculiarities of international tourism development in European countries and Germany. The object of study is international tourism in Germany. The subject of the study is the study of the characteristics of the development of international tourism in Germany. Methods of research: theoretical analysis and research of literary and professional scientific sources, interrogative, comparative, observations and researches, method of questioning, as well as the method of designing during the development of info-tour. Practical importance: the tourist project "Info-tour to Berlin from Zaporizhzhia" has been developed, the introduction of which in the activity of tourist enterprises will enhance the professional competence of employees of travel agencies. The results can be used to stimulate tourism industry parkrunners, as well as to enhance their (employees) skills and competitiveness among other tourism business professionals.
Description: Погрибний Є. І. Характеристика розвитку міжнародного туризму в Європейських країнах на прикладі Німеччини : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Є. Г. Бортников. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 91 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1575
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Погребной.docМагістерська робота1.93 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.