Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1650
Title: | Психокорекція затримки психічного розвитку в підлітковому віці |
Other Titles: | Correction of Mental Development Delays in Adolescence |
Authors: | Голощапова, Юлія Миколаївна |
Keywords: | підлітковий вік затримка психічного розвитку психокорекція ретардація ситуативна тривожність особистісна тривожність adolescence mental retardation psycho-correction retardation situational anxiety personal anxiety |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 81 сторінках друкованого тексту, містить 10 малюнків, 9 таблиць, 6 додатків. Перелік посилань включає 80 джерел. Об’єкт дослідження: психічний розвиток підлітків із ЗПР. Однією з основних причин, що сприяють появі у навчальних закладах невстигаючих дітей, є затримка їх психічного розвитку. У психологічній літературі термін «затримка психічного розвитку» (ЗПР) має масу різних модифікацій, що виникають у процесі виявлення тієї чи іншої психопатології у дітей групи ризику. Однак, всі вони зводяться до виділення однієї глобальної характеристики психіки учнів – до їх відставання, застрявання на певних етапах становлення і дозрівання. Наукова новизна роботи полягає у тому, що теоретично та емпірично обґрунтовано новий підхід до психокорекційних технологій для підлітків із затримкою психічного розвитку, який передбачає розробку програми психолого-педагогічної корекції агресивної поведінки підлітків із ЗПР та складання психолого-педагогічних рекомендацій по роботі з підлітками із затримкою психічного розвитку. EN : The work is spread over 81 pages of printed text, contains 10 drawings, 9 tables, 6 appendices. The list of links includes 80 sources. Object of study: mental development of adolescents with MR. One of the main reasons contributing to the emergence of school-leaving children is the delay in their mental development. In the psychological literature, the term "mental retardation" (MR) has many different modifications that occur in the process of identifying a particular psychopathology in children at risk. However, they all boil down to highlighting one global characteristic of the students' psyche - their backlog, getting stuck at certain stages of becoming and maturing. The scientific novelty of the work is that a new approach to psycho-corrective technologies for adolescents with mental retardation is theoretically and empirically substantiated, which involves the development of a program of psychological and pedagogical correction of adolescent behavior with MR and the preparation of psychological and pedagogical recommendations with psychiatric pedagogical recommendations. development. |
Description: | Голощапова Ю. М. Психокорекція затримки психічного розвитку в підлітковому віц і: кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник В. В.Грандт. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 81 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1650 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Голощапова Ю.М..pdf | Магістерська робота | 982.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.