Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17224
Title: Шкільний курс "Вступ до історії та громадянської освіти" 5 класу: проблеми викладання та преспективи розвитку
Authors: Дімітров, Андрій Павлович
Keywords: середня освіта
НУШ
історія
громадянська освіта
5 клас
secondary education
NUS
history
civic education
5th grade
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота складається із 59 сторінок, містить 47 джерел, не містить додатків. Ключові слова: середня освіта, НУШ, історія, громадянська освіта, 5 клас. Об’єктом дослідження є шкільний курс «Вступ до історії та громадянської освіти» 5 класу. Предметом дослідження є проблеми та перспективи у викладанні шкільного курсу «Вступ до історії та громадянської освіти». Мета дипломного дослідження: Визначити проблеми та перспективи викладання шкільного курсу «Вступ до історії та громадянської освіти» для 5 класів. Наукова новизна полягає у аналізі курсу «Вступ до історії та громадянської освіти» 5 класу; дослідженні та аналізі нормативно-правової бази курсу, програм, підручників, психологічних та вікових особливостей учнів 5 класу; спробі визначити проблеми, які можуть виникнути під час викладання курсу; з’ясуванні перспективи розвитку курсу «Вступ до історії та громадянської освіти» для 5 класу. У результаті досліджень автор дійшов наступних висновків: 1. Школа посідає ключове місце в житті дитини, формує її знання, уміння та навички для становлення свідомих громадян та патріотів України. 2. Шкільний курс “Вступ до історії та громадянської освіти» на сьогодні має величезну важливість, оскільки знайомить учнів зі світом історії та формує необхідні компетентності. 3. В умовах повномасштабного вторгнення РФ на територію України, шкільний курс історії у 5 класі отримує надважливе значення, але в практичній площині виникають проблеми, що потребують вирішення. 4. Оскільки тема є новою для української методології, її актуальність є беззаперечною. 5. Проблемами шкільного курсу «Вступ до історії та громадянської освіти» 5 класу є: перевантаження модельних програм темами, замала кількість годин, що виділяються на курс, порівняно з іншими предметами, недостатня кількість уваги історії України, що є небезпечним в умовах війни і розвиває в учнів комплекс меншовартості. 6. У шкільного курсу «Вступ до історії та громадянської освіти» є потенціал для покращення. Для цього потрібно вивести предмет із тіні «другорядних», збільшити кількість годин на його вивчення, спростити програми та збільшити в них частку історії України.
EN : The qualification work consists of 59 pages, contains 47 sources, does not contain appendices. Keywords: secondary education, NUS, history, civic education, 5th grade. The object of the research is the 5th grade school course "Introduction to History and Civic Education". The subject of the research is problems and perspectives in teaching the school course "Introduction to History and Civic Education". The purpose of the diploma research: to determine the problems and prospects of teaching the school course "Introduction to History and Civic Education" for 5th grades. The scientific novelty consists in the analysis of the course "Introduction to History and Civic Education" of the 5th grade; research and analysis of the regulatory framework of the course, programs, textbooks, psychological and age characteristics of 5th grade students; attempts to identify problems that may arise during course teaching; clarifying the prospects for the development of the course "Introduction to History and Civic Education" for the 5th grade. As a result of research, the author came to the following conclusions: 1. School occupies a key place in a child's life, forming his knowledge, abilities and skills to become conscious citizens and patriots of Ukraine. 2. The school course "Introduction to History and Civic Education" is of great importance today, as it introduces students to the world of history and forms the necessary competencies. 3. In the conditions of a full-scale invasion of the Russian Federation on the territory of Ukraine, the school history course in the 5th grade takes on a vital importance, but in the practical plane there are problems that need to be solved. 4. Since the topic is new for Ukrainian methodology, its relevance is undeniable. 5. The problems of the school course "Introduction to History and Civic Education" of the 5th grade are: overloading of model programs with topics, too few hours allocated to the course compared to other subjects, insufficient attention to the history of Ukraine, which is dangerous in wartime conditions and develops students have an inferiority complex. 6. The school's Introduction to History and Civics course has room for improvement. To do this, it is necessary to remove the subject from the shadow of "secondary", increase the number of hours for its study, simplify the programs and increase the share of the history of Ukraine in them.
Description: Дімітров А. П. Шкільний курс "Вступ до історії та громадянської освіти" 5 класу: проблеми викладання та преспективи розвитку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта (Історія)" / наук. керівник Г. Ф. Турченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 59 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17224
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри давньої і нової історії України та методики навчання історії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дімітров2023.docxМагістреська робота134 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.