Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17309
Title: Стратегії виходу ТОВ «Айті проект» на міжнародні ринки Інтернет речей на основі європейського досвіду
Authors: Ворона, Руслана Анатоліївна
Keywords: цифрова економіка
розумна економіка
розумний будинок
інтернет речей
цифрова платформа
кластерна співпраця
digital economy
smart economy
smart home
internet of things
digital platform
cluster cooperation
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 97 с., 11 рис., 3 табл., 62 джерела. Об’єктом дослідження є стратегії виходу ІТ-підприємств на міжнародні ринки Інтернет речей. Предмет дослідження – теоретичні та практичні проблеми формування стратегії виходу ТОВ «Айті проект» на міжнародні ринки Інтернет речей на основі європейського досвіду. Мета роботи: розкрити особливості міжнародних ринків Інтернет речей та розробити шляхи виходу ТОВ «Айті проект» на зарубіжні ринки з урахуванням європейського досвіду. Методи дослідження: логічний аналіз, структурно-логічний, статистичний, графічний, аналіз статистичних даних, SWOT-аналіз, системний підхід. В роботі досліджуються теоретичні і практичні проблеми формування стратегії виходу ТОВ «Айті проект» на міжнародні ринки Інтернет речей на основі європейського досвіду. Розкривається сутність ринку Інтернет речей, основні характерні риси, напрями та особливості. Проаналізовано стан ринку Інтернет речей в Україні, Європі та світі. Встановлено, що розумна економіка та Інтернет речей в сучасному світі знаходяться на стадії розвитку і стають все більш актуальними. Запропоновано модернізацію старих та використання нових методи виходу фірми на міжнародні ринки Інтернет речей.
EN : Qualification work: 97 pages, 11 figures, 3 tables, 62 sources. The object of the study is the strategies of IT enterprises to enter the international markets of the Internet of Things. The subject of the research is the theoretical and practical problems of forming the strategy of the exit of "Iti Project" LLC to the international markets of the Internet of Things based on European experience. The purpose of the work: to reveal the peculiarities of the international markets of the Internet of Things and to develop the ways of the exit of "Aity Project" LLC to foreign markets, taking into account the European experience. Research methods: logical analysis, structural-logical, statistical, graphical, analysis of statistical data, SWOT analysis, systemic approach. The paper examines the theoretical and practical problems of forming a strategy for the exit of "Айті проект" LLC to the international markets of the Internet of Things based on European experience. The essence of the Internet of Things market, its main characteristics, trends and features are revealed. The state of the Internet of Things market in Ukraine, Europe and the world is analyzed. It has been established that the smart economy and the Internet of Things in the modern world are at the stage of development and are becoming more and more relevant. It is proposed to modernize the old and use new methods of the company's entry into the international markets of the Internet of Things.
Description: Ворона Р. А. Стратегії виходу ТОВ «Айті проект» на міжнародні ринки Інтернет речей на основі європейського досвіду : кваліфікаційна робота магістра спецальності 051 «Економіка» / наук. керівник Н. С. Венгерська. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 97 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17309
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри міжнародної економіки, природних ресурсів і економіки міжнародного туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДИПЛОМ ВОРОНА.docxМагістерська робота456.21 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.