Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17453
Title: | Сюжетно-рольова гра як засіб формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку |
Authors: | Лень, Олена Сергіївна |
Keywords: | компетентність старший дошкільник сюжетно-рольова гра предметно-ігрове середовище competence senior preschooler story-role game subject-game environment |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 62 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 54 джерела. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор. Об’єкт дослідження: процес формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: педагогічні умови формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор. У кваліфікаційній роботі з’ясовано теоретичні основи формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку; виявлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри; здійснено критеріально-рівневе оцінювання комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку; експериментально перевірено ефективність упровадження педагогічних умов формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сюжетно-рольової гри. EN : The work is presented on 62 pages of printed text. The list of references includes 54 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally verify the pedagogical conditions for the formation of communicative competence of older preschool children by means of role-playing games. The object of the study: the process of formation of communicative competence of older preschool children. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of communicative competence of older preschool children by means of role-playing games. The qualification work clarified the theoretical foundations of the formation of communicative competence of older preschool children; identified and theoretically substantiated the pedagogical conditions for the formation of communicative competence of older preschool children by means of story-role play; criterion-level assessment of communicative competence of older preschool children was carried out; the effectiveness of the implementation of pedagogical conditions for the formation of communicative competence of older preschool children by means of a story role-playing game was experimentally verified. |
Description: | Лень О. С. Сюжетно-рольова гра як засіб формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 62 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17453 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Len.pdf | Магістерська робота | 666.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.