Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17772
Title: Педагогічні аспекти протидії кібербулінгу у контексті підготовки майбутніх педагогів
Authors: Підтикан, Дмитро Сергійович
Keywords: кібербулінг
булінг
соціальні мережі
агресія
флеймінг
харасмент
інформаційно-комунікаційна компетентність
цифрова компетентність
вміння
cyberbullying
bullying
social media
aggression
flaming
harassment
information and communication competence
digital competence
skills
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 65 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці. Перелік посилань включає 35 джерел. Мета : теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов формування вміння майбутніх педагогів використовувати прийоми попередження та протидії кібербулінгу в дитячому середовищі. Об'єкт дослідження: освітньо-професійна підготовка майбутніх педагогів. Предмет дослідження: шляхи підготовки майбутніх педагогів до виявлення та профілактичної роботи з протидії кібербулінгу. У роботі здійснено науково-теоретичний аналіз концептуального підходу до виховання дітей та молоді в цифровому просторі; представлено педагогічні виклики у вихованні учнівської молоді у цифровому середовищі; вивчено професійні та цифрові компетентності педагога; проаналізовано поняття «кібербулінг» в психолого-педагогічній літературі; вивчено фактори виникнення кібербулінгу; досліджено ефективність педагогічних умов формування вміння майбутніх педагогів до попередження та протидії кібербулінгу. Практичне значення роботи полягає у дослідженні ефективність педагогічних умов формування вміння майбутніх педагогів до попередження та протидії кібербулінгу.
EN : The work is presented on 65 pages of printed text, contains 2 tables. The list of references includes 35 sources. Purpose: to theoretically substantiate and experimentally verify the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of the ability of future teachers to use methods of prevention and countermeasures against cyberbullying in the children's environment. Object of research: educational and professional training of future teachers. The subject of the study: ways of preparing future teachers for the detection and preventive work of countering cyberbullying. The work includes a scientific and theoretical analysis of the conceptual approach to raising children and youth in the digital space; Pedagogical challenges in educating students in the digital environment are presented; the professional and digital competences of the teacher were studied; the concept of "cyberbullying" in psychological and pedagogical literature is analyzed; factors of cyberbullying have been studied; the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of the ability of future teachers to prevent and counter cyberbullying was investigated. The practical significance of the work lies in the study of the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of the ability of future teachers to prevent and counter cyberbullying.
Description: Підтикан Д. С. Педагогічні аспекти протидії кібербулінгу у контексті підготовки майбутніх педагогів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 65 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17772
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pidtykan.pdfМагістерська робота635.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.