Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17773
Title: | Підготовка майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту |
Authors: | Ратніков, Дмитро Миколайович |
Keywords: | конфлікт міжособистісний конфлікт міжособистісна взаємодія управління попередження управління міжособистісними конфліктами технологія conflict interpersonal conflict interpersonal interaction management prevention interpersonal conflict management technology |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 86 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці, 5 рисунків, 1 додаток. Перелік посилань включає 48 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити технологію підготовки майбутніх педагогів до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів у закладах вищої освіти. Предмет дослідження: особливості підготовки майбутніх учителів до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту. У роботі на основі аналізу наукових джерел визначено сутність та особливості конфліктів; розкрито особливості міжособистісних конфліктів в освітньому процесі; розглянуто стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях; з’ясовано стан готовності майбутніх учителів до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту; розроблено технологію підготовки майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту. Практичне значення дослідження полягає в тому, що: визначено рівні готовності студентів до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту та обґрунтовано їх критерії; розроблено технологію підготовки майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту. EN : The work is presented on 86 pages of printed text, contains 4 tables, 5 figures, 1 appendix. The list of references includes 48 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and develop the technology of training future teachers for interpersonal interaction in a conflict situation. Object of research: professional training of future teachers in institutions of higher education. The subject of the study: peculiarities of training future teachers for interpersonal interaction in a conflict situation. In the work based on the analysis of scientific sources, the essence and features of conflicts are defined; the peculiarities of interpersonal conflicts in the educational process are revealed; behavioral strategies in conflict situations are considered; the state of readiness of future teachers for interpersonal interaction in a conflict situation is clarified; the technology of training the future teacher for interpersonal interaction in a conflict situation has been developed. The practical significance of the study is that: the levels of students' readiness for interpersonal interaction in a conflict situation are determined and their criteria are substantiated; the technology of training the future teacher for interpersonal interaction in a conflict situation has been developed. |
Description: | Ратніков Д. М. Підготовка майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. В. Хаустова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 86 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17773 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ratnikov.pdf | Магістерська робота | 550.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.