Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17852
Title: Вдосконалення управління бізнес-процесами підприємства на основі інструментарію SM-маркетингу
Authors: Радєв, Павло Анатолійович
Keywords: бізнес-процеси
поведінкові сценарії підприємств в соціальних мережах
показники ефективності
business processes
behavioral scenarios of companies in social networks
performance indicators
Issue Date: 2023
Abstract: UA : В роботі вирішено актуальну наукову проблему вдосконалення управління бізнес-процесами підприємства на основі інструментарію SM- маркетингу, що забезпечує ефективний перехід підприємства до використання SM-маркетингу як комплексної системи та її реалізації через соціальні мережі, переведення окремих бізнес-процесів у соціальні мережі (обслуговування клієнтів та надання технічної підтримки).
EN : The work addresses the current scientific problem of improving enterprise business process management through the use of Social Media (SM) marketing tools. This ensures the effective transition of the enterprise to the utilization of SM marketing as a comprehensive system and its implementation through social networks, including the integration of specific business processes into social networks (customer service and technical support).
Description: Радєв П. А. Вдосконалення управління бізнес-процесами підприємства на основі інструментарію SM-маркетингу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 051 «Економіка» / наук. керівник Є. К. Мержинський. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 83 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17852
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри інформаційної економіки, підприємництва та фінансів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом_Радев.pdfМагістерська робота1.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.