Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17878
Title: Казкотерапія як засіб формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку
Authors: Полявка, Катерина Вікторівна
Keywords: казкотерапія
комунікативна компетентність
комунікативні знання
комунікативні вміння
fairy tale therapy
communicative competence
communicative knowledge
communicative skills
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 55 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 42 джерела. Мета дослідження: обґрунтувати вплив використання засобу казкотерапії в освітньому процесі ЗДО на формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: розвиток комунікативної компетентності дитини старшого дошкільного віку Предмет дослідження: вплив використання засобів казкотерапії на розвиток комунікативних здібностей дитини старшого дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі проаналізовано наукову літературу, нормативно-правові документи, досвід педагогічної діяльності з метою створення ґрунтовної документальної бази подальшого дослідження; роз’яснено поняття «казкотерапія»; проаналізовано особливості мовлення дітей 6-го року життя; проаналізовано методи і прийоми казкотерапії для роботи зі старшими дошкільниками; визначено вплив використання засобу казкотерапії в освітньому процесі ЗДО на формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку.
EN : The work is presented on 55 pages of printed text. The list of references includes 42 sources. The purpose of the study: to substantiate the impact of using the medium of fairy-tale therapy in the educational process of early childhood education on the formation of communicative competence of older preschool children. The object of the study: the development of the communicative competence of a child of older preschool age. The subject of research: the effect of the use of fairy-tale therapy on the development of the communicative abilities of a child of older preschool age. In the qualification work, the scientific literature, regulatory and legal documents, the experience of pedagogical activities were analyzed with the aim of creating a thorough documentary base for further research; the concept of "fairytale therapy" is explained; the peculiarities of the speech of children of the 6th year of life were analyzed; the methods and techniques of fairy-tale therapy for working with older preschoolers are analyzed; the influence of the use of fairy-tale therapy in the educational process of early childhood education on the formation of communicative competence of older preschool children is determined.
Description: Полявка К. В. Казкотерапія як засіб формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 55 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17878
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Polyavka.pdfМагістерська робота1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.