Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18005
Title: Проблемне навчання як засіб формування самостійності молодших школярів
Authors: Алімкіна, Інна Сергіївна
Keywords: проблемне навчання
навчальне середовище
молодший шкільний вік
педагогічні умови
problem-based learning
educational environment
junior pupil
pedagogical conditions
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 59 джерел. Мета дослідження: обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності науково-методичного забезпечення процесу формування самостійності молодших школярів засобами проблемного навчання. Об’єкт дослідження: процес формування самостійності молодших школярів. Предмет дослідження: засоби проблемного навчання, спрямовані на забезпечення педагогічних умов формування самостійності молодших школярів. У кваліфікаційній роботі висвітлено теоретичні засади формування самостійності молодших школярів засобами проблемного навчання; розкрито сутність понять «самостійність», «самостійна пізнавальна діяльність» у психолого-педагогічній літературі; окреслено особливості формування самостійної діяльності в молодшому шкільному віці; проаналізовано специфіку проблемного навчання в початковій школі; розроблено та експериментально перевірено науково-методичне забезпечення процесу формування самостійності молодших школярів засобами проблемного навчання.
EN : The work is presented on 66 pages of printed text. The list of references includes 59 sources. The purpose of the research: substantiation and experimental verification of the effectiveness of scientific and methodological support of the process of forming the independence of younger schoolchildren by means of problem-based learning. The object of the study: the process of forming the independence of younger schoolchildren. The subject of the study: means of problem-based learning, aimed at ensuring pedagogical conditions for the formation of independence of younger schoolchildren. The theoretical basis of the formation of independence of younger schoolchildren by means of problem-based learning is highlighted in the qualification work; the essence of the concepts "independence", "independent cognitive activity" in psychological and pedagogical literature is revealed; the peculiarities of the formation of independent activity in primary school age are outlined; the specifics of problem-based learning in primary school were analyzed; developed and experimentally verified scientific and methodological support for the process of forming the independence of younger schoolchildren by means of problem-based learning.
Description: Алімкіна І. С. Проблемне навчання як засіб формування самостійності молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18005
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Alimkina.pdfМагістерська робота1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.