Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18126
Title: Вегетаційний дослід як засіб набуття предметних компетенцій у шкільному курсі "Природничі науки"
Authors: Кривошеєва, Катерина Олександрівна
Keywords: компетентності
вегетаційний дослід
мікрозелень
природничі науки
competencies
vegetation study
microgreens
natural sciences
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Дана робота викладена на 54 сторінках друкованого тексту, містить 25 рисунків, 3 таблиці. Перелік посилань містить 50 джерел. Метою даної було впровадження та перевірці ефективністі використання запропонованих вегетаційних дослідів для шкільного курсу “Природничі науки”. Об’єкт дослідження - впровадження вегетаційного досліду, як засобу набуття предметних компетентностей у шкільному курсі “Природничі науки”. Предмет дослідження - їметодичні засади реалізації технології проблемного навчання на уроках хімії, біології та фізики у профільній школі. Наукова новизна: розроблені варіанти вегетаційних дослідів, які можна використовувати у шкільному курсі “Природничі науки”. Методи дослідження: теоретичні методи - теоретичний аналіз і узагальнення наукової літератури з педагогіки; емпіричні методи - дослід, спостереження, аналіз даних. В результаті проведення дослідження їбуло виявлено, що вегетаційні дослідження надають можливість учням застосовувати теоретичні знання, які вони отримали в класі, у практичному контексті. Це допомагає учням легше засвоювати і розуміти біологічні процеси росту та розвитку рослин.
EN : The work is presented in 54 pages of printed text, including 25 figures and 3 tables. The reference list contains 50 sources. The purpose of this study was the implementation and assessment of the effectiveness of using the proposed vegetation studies for the school course "Natural Sciences." The research object is the implementation of vegetation study as a means of acquiring subject competencies in the school course "Natural Sciences." The research subject is the methodological principles of implementing problem-based learning in chemistry, biology, and physics classes in a specialized school. Scientific novelty: developed variations of vegetation studies that can be used in the school course "Natural Sciences." Research methods: theoretical methods - theoretical analysis and synthesis of scientific literature in pedagogy; empirical methods - research, observation, data analysis. As a result of the study, it was found that vegetation studies provide students with the opportunity to apply theoretical knowledge they have acquired in class in a practical context. This helps students better assimilate and understand the biological processes of plant growth and development.
Description: Кривошеєва К. О. Вегетаційний дослід як засіб набуття предметних компетенцій у шкільному курсі "Природничі науки" кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта" / наук. керівник О. М. Войтович. Запоріжжя : ЗНУ, 202. 54 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18126
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри генетики та рослинних ресурсів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мікрозелень.docx2.docxМагістерська робота47.13 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.