Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18127
Title: Різнорівневі інтегровані завдання як засіб контролю учнів з природничих наук
Authors: Оляніна, Олександра Олександрівна
Keywords: контроль навчальних досягненьучнів
різнорівневі інтегровані завдання
природничі науки
monitoring of students educational achievements
multi-level inegrated tasks
natural sciences
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 64 сторінках друкованого тексту, містить 5 рисунки. Список літератури включає 67 джерел, з них 12 іноземною мовою. Об'єктом дослідження є контроль знань учнів з природничих наук з використанням різнорівневих інтегрованих завдань. Предметом дослідження є методологічні основи використання різнорівневих інтегрованих завдань у контролі знань учнів з природничих. Метою дослідження є вивчення ефективності використання різнорівневих інтегрованих завдань у контролі знань учнів з природничих наук та їх впливу на пізнавальну активність і успішність учнів. Методологія дослідження комбінація дослідницьких методів: аналіз літературних джерел, теоретичний аналіз, експериментальні методи (педагогічний експеримент, анкетування) та статистичний аналіз отриманих даних. Науковою новизною дослідження є встановлення ефективності використання різнорівневих інтегрованих завдань у контролі знань учнів з природничих наук та їх впливу на пізнавальну активність і успішність учнів. Результати дослідження внесуть вагомий внесок у методологію оцінювання знань учнів та розвиток освітньої практики.
EN : Out on 64 pages of printed text, contains 5 tables. The bibliography includes 67 sources, of which 12 in a foreign language. The object of the study is the control of students' knowledge of natural sciences using integrated tasks of different levels. The subject of the study is the methodological basis of the use of multi-level integrated tasks in the control of students' knowledge of natural sciences. The purpose of the study is to study the effectiveness of using multi-level integrated tasks in controlling students' knowledge of natural sciences and their impact on students' cognitive activity and success. The research methodology is a combination of research methods: analysis of literary sources, theoretical analysis, experimental methods (pedagogical experiment, questionnaire) and statistical analysis of the obtained data. The scientific novelty of the study is the establishment of the effectiveness of the use of integrated tasks of different levels in the control of students' knowledge of natural sciences and their impact on the cognitive activity and success of students. The results of the research will make a significant contribution to the methodology of assessing students' knowledge and the development of educational practice.
Description: Оляніна О. О. Різнорівневі інтегровані завдання як засіб контролю учнів з природничих наук : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта" / наук. керівник В. В. Перетятько. Запоріжжя. ЗНУ, 2023 64 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18127
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри генетики та рослинних ресурсів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.Оляніна.docxМагістерська робота1.14 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.