Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18267
Title: Використання рухливих iгор на заняттях футболом з учнями середного шкiлного вiку
Authors: Кислий, Вадим Петрович
Keywords: учні середнього шкільного віку
рухливі ігри
футбол
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 88 сторінок, 3 таблиці, 2 рисунка, 61 літературних джерел. Об'єкт дослідження – процес фізичного виховання учнів середнього шкільного віку, що реалізується засобами футболу. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику використання рухливих ігор на заняттях футболом з учнями середнього шкільного віку. Методи дослідження – аналіз наукової та науково-методичної літератури; педагогічний експеримент; загальнонаукові методи пізнання узагальнення, синтез, аналіз, дедукція; спостереження; тестування; методи математичної статистики. Експериментально перевірена ефективність розробленої методики використання рухливих ігор на заняттях футболом з учнями середнього шкільного віку. Відсоток учнів з високим рівнем фізичної й технічної підготовленості в експериментальній групі на 9% більше у порівнянні з контрольною групою. Співвідношення відсотка учнів з середнім рівнем фізичної й технічної підготовленості є приблизно однаковою і складає 61–62% в учнів контрольної та експериментальної групи. Серед учнів експериментальної групи лише 11% характеризуються низьким рівнем фізичної й технічної підготовленості, а у контрольній групі – відповідно 21 %, що майже вдвічі більше. Таким чином, кількісно-якісний аналіз результатів проведеного педагогічного експерименту підтверджує ефективність розробленої методики використання рухливих ігор на заняттях футболом з учнями основної школи, реалізація якої створює сприятливі умови для максимального наближення учнів середнього шкільного віку до цілей фізичного виховання.
EN : Qualification work – 88 pages, 3 tables, 2 figures, 61 literary sources. The object of the research is the process of physical education of secondary school students, which is implemented by means of football. The purpose of the study is to theoretically justify and experimentally verify the methodology of using mobile games in football lessons with middle school students. Research methods – analysis of scientific and scientific-methodical literature; pedagogical experiment; general scientific methods of cognition, generalization, synthesis, analysis, deduction; observation; testing; methods of mathematical statistics. The effectiveness of the developed method of using mobile games in football lessons with middle school students was experimentally verified. The percentage of students with a high level of physical and technical fitness in the experimental group is 9% higher than in the control group. The ratio of the percentage of students with an average level of physical and technical preparation is approximately the same and is 61–62% among the students of the control and experimental groups. Among the students of the experimental group, only 11% are characterized by a low level of physical and technical preparation, and in the control group - 21%, which is almost twice as much. Thus, the quantitative and qualitative analysis of the results of the conducted pedagogical experiment confirms the effectiveness of the developed method of using mobile games in football classes with elementary school students, the implementation of which creates favorable conditions for the maximum approach of middle school students to the goals of physical education.
Description: Кислий В. П. Використання рухливих iгор на заняттях футболом з учнями середного шкiлного вiку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник А. П. Конох. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 88 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18267
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Кислий.docxМагістерська робота497.03 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.