Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18306
Title: Прийоми активізації пізнавальної діялності учнів на онлайн уроках хімії
Authors: Круть, Олександра Андріївна
Keywords: методика навчання хімії
пізнавальна діяльність учнів
онлайн-навчання
methods of teaching chemistry
cognitive activity of students
online learning
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 62 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиць та 12 рисунків. Список літератури включає 43 джерела, серед них 8 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес навчання хімії в закладах загальної середньої освіти. Предметом дослідження є активізація пізнавальної діяльності учнів-старшокласників закладу ЗЗСО в навчанні хімії на онлайн-уроках. Методи дослідження теоретичні: порівняльний аналіз джерел наукової педагогічної та методичної літератури, інтерпретація, формулювання висновків; експериментальні: педагогічний експеримент, тестування з визначення рівня пізнавальної активності та автономності учнів, анкетування, аналіз успішності учнів. Метою роботи є теоретичне обґрунтування та впровадження методики активізації пізнавальної діяльності учнів-старшокласників у навчанні хімії. Розроблено методику активізації пізнавальної активності при вивченні хімії на онлайн уроках в старшій профільній школі. Результати експериментальних досліджень кваліфікаційної роботи магістра можуть бути використані в освітньому процесі під час викладання навчальних дисциплін студентам спеціальності 102 Хімія освітньої програми «Хімія»: для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр»: «Методика викладання хімії»; для здобувачів ступеня вищої освіти «магістр»: «Сучасні методики навчання.
EN : The work is presented on 62 pages of printed text, contains 4 tables and 12 figures. The bibliography includes 43 sources, including 8 in foreign languages. The object of research is the process of teaching chemistry in general secondary education institutions. The subject of the study is the activation of cognitive activity of senior pupils of general secondary education institutions in teaching chemistry in online lessons. Research methods: theoretical: comparative analysis of sources of scientific pedagogical and methodological literature, interpretation, formulation of conclusions; experimental: pedagogical experiment, testing to determine the level of cognitive activity and autonomy of students, questionnaires, analysis of student performance. The purpose of the study is to theoretically substantiate and implement a methodology for activating the cognitive activity of high school students in teaching chemistry. A methodology for activating cognitive activity in the study of chemistry in online lessons at a senior high school has been developed. The results of the experimental research of the master's qualification work can be used in the educational process when teaching disciplines to students majoring in 102 Chemistry of the educational program "Chemistry": for applicants for a bachelor's degree: "Methods of teaching chemistry"; for applicants for higher education "master's degree": "Modern methods of teaching chemistry".
Description: Круть О. А. Прийоми активізації пізнавальної діяльності учнів на онлайн уроках хімії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 102 "Хімія" / наук. керівник В. В. Перетятько. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 62 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18306
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри хімії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Круть дипломна робота р.docxМагістерська робота16.97 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.