Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18467
Title: Шляхи стимулювання продажів турів туристичною агенцією
Authors: Ахінько, Дарина Віталіївна
Keywords: туризм
туристична діяльність
тур
туристична агенція
турагент
турист
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 74 сторінки, 6 додатків, 56 літературних джерел. Метою дослідження є аналіз наявних шляхів заохочення робітників до збільшення кількості продажів та стимулювання компанії до збільшення прибутку. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність туристичної агенції «Coral Travel». Предметом дослідження є шляхи стимулювання турагентів в туристичній компанії «Coral Travel». Методи дослідження. В процесі дослідження використовувалися методи системно-структурного, кількісного і якісного аналізу; синтезу; порівняння; теоретичного узагальнення; статистична обробка даних. Зміст кваліфікаційної роботи полягає у досліджені теоретичних аспектів і механізмів реалізації стимулювання працівників компанії в сфері туризму; визначені основних стратегій збільшення прибутку; виконання аналізу особливостей застосування методик стимулювання реалізації туристичного продукту в сфері українського туризму; характеристиці діяльності туроператора «Coral Travel» і виявленні основних засобів стимулювання його персоналу.
EN : Qualification work - 74 pages, 6 appendices, 56 literary sources. The purpose of the study is to analyze the available ways of encouraging workers to increase the number of sales and stimulate the company to increase profits. The object of the study is the marketing activity of the tourist agency "Coral Travel". The subject of the study is ways of stimulating travel agents in the travel company "Coral Travel". Research methods. In the process of research, methods of system-structural, quantitative and qualitative analysis were used; synthesis; comparison; theoretical generalization; statistical data processing. The content of the qualification work consists in researching the theoretical aspects and implementation mechanisms of stimulating the company's employees in the field of tourism; defined main strategies for increasing profits; carrying out an analysis of the peculiarities of the application of methods of stimulating the sale of a tourist product in the field of Ukrainian tourism; characteristics of the activity of the tour operator "Coral Travel" and identifying the main means of stimulating its staff.
Description: Ахінько Д. В. Шляхи стимулювання продажів турів туристичною агенцією : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Н. В. Маковецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 74 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18467
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
диплом Ахінько.docxМагістерська робота2.53 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.