Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18475
Title: Аналіз маркетингових комунікацій підприємств сфери обслуговування
Authors: Савченко, Михайло Сергійович
Keywords: сфера обслуговування
туризм
туристичне підприємство
маркетинг
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 89 сторінок, 5 додатків, 75 літературних джерел. Мета – дослідження маркетингових комунікацій підприємства сфери обслуговування. Об’єкт дослідження – формування маркетингової політики підприємства сфери обслуговування. Предмет дослідження – маркетингові комунікації туристичного підприємства «Аккорд-Тур». Методи дослідження. Під час дослідження було використано такі методи, як: діалектичний, системного аналізу (при дослідженні процесів і явищ у їхньому взаємозв‘язку та кожного окремо), системно-структурний (при розробці структури елементів), порівняння, програмно-цільовий (при розробці пропозицій). Зміст кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні сутності формування маркетингової комунікаційної політики підприємств сфери обслуговування, виконання аналізу діяльності туристичного підприємства «Аккорд-Тур», дослідження його маркетингової політики та виокремлення пропозицій щодо вдосконалення використання маркетингових комунікацій у діяльності підприємства.
EN : The qualification paper – 89 pages, 5 appendix, 75 literary sources. The purpose of the qualification work is to research the marketing communications of a service company. The object of the research is the formation of the marketing policy of the enterprise in the service sector. The subject of the research is marketing communications of the tourist enterprise "Accord-Tour". Research methods. During the research, the following methods were used: dialectical, systemic analysis (when studying processes and phenomena in their relationship and each separately), system-structural (when developing the structure of elements), comparison, program-target (when developing proposals). The content of the qualification work consists in the study of the essence of the formation of the marketing communication policy of enterprises in the service sector, the analysis of the activities of the tourist enterprise "Accord-Tour", the study of its marketing policy and the selection of proposals for improving the use of marketing communications in the enterprise's activities.
Description: Савченко М. С. Аналіз маркетингових комунікацій підприємств сфери обслуговування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник А. В. Сидорук. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 89 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18475
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
диплом Савченко.docxМагістерська робота1.84 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.