Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18621
Title: Бренд-менеджмент як індикатор ефективності сучасного підприємства
Authors: Малюгін, Сергій Олександрович
Keywords: брендинг
бренд
бренд-менеджмент
торгова марка
реклама
дохід
branding
brand
brand management
trademark
advertising
income
Issue Date: 2023
Abstract: UA : В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методологічні засади бренд-менеджменту як індикатора ефективності сучасного підприємства. Розглянуто особливості бренд-менеджменту як індикатора ефективності сучасного підприємства. Певна увага приділяється виявленню перспектив і недоліків бренд-менеджменту як індикатора ефективності сучасного підприємства.
EN : The qualification work examines the theoretical and methodological principles of brand management as an indicator of the efficiency of a modern enterprise. Features of brand management as an indicator of the efficiency of a modern enterprise are considered. Some attention is paid to identifying the prospects and shortcomings of brand management as an indicator of the efficiency of a modern enterprise.
Description: Малюгін С. О. Бренд-менеджмент як індикатор ефективності сучасного підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник М. А. Ажажа. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 80 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18621
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Малюгін_073.pdfМагістерська робота1.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.