Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18653
Title: Корекція порушень постави в дітей середнього шкільного віку в умовах позакласної освіти
Authors: Макаренко, Олег Євгенович
Keywords: порушення постави
методика розвитку координаційних здібностей
нова українська школа
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Об’єкт дослідження – корекція порушень постави дітей середнього шкільного віку в умовах позакласної освіти. Мета дослідження – розробити і оцінити ефективність корекції порушень постави дітей середнього шкільного віку в умовах позакласної освіти. Методи дослідження. Для вирішення поставлених завдань в роботі були використані наступні методи дослідження, теоретичні: загальнонаукові та спеціальні методи, та емпіричні: синтез, аналогія, пояснення, інтерпретація зібраних даних, побудова термінів, понять. Дефекти постави є естетичною проблемою для дитини. Завдяки кращій діагностиці та більш поінформованим батькам порушення постави є однією з проблем, які найлегше розпізнати. Варто зазначити, що існують дослідження щодо вдосконалення процесу фізичного виховання дітей середнього та старшого шкільного віку з порушеннями постави. Проте такі дослідження, як правило, носять фрагментарний характер і не вирішують повністю цю проблему у дітей середнього шкільного віку. Зокрема, необхідним для дослідження є процес удосконалення координаційних здібностей підлітків з порушеннями постави шляхом розробки та впровадження різноманітних варіативних модулів.
EN : The object of the research is the correction of postural disorders in children of secondary school age in the conditions of extracurricular education. The purpose of the study is to develop and evaluate the effectiveness of correction of postural disorders of middle school-aged children in the conditions of extracurricular education. Research methods. To solve the tasks, the following research methods were used in the work: theoretical: general scientific and special methods, and empirical: synthesis, analogy, explanation, interpretation of collected data, construction of terms, concepts. Postural defects are an aesthetic problem for a child. Thanks to better diagnosis and more informed parents, poor posture is one of the easiest problems to recognize. It is worth noting that there are studies on improving the process of physical education of children of middle and high school age with posture disorders. However, such studies, as a rule, are of a fragmentary nature and do not fully solve this problem in children of secondary school age. In particular, the process of improving the coordination abilities of teenagers with posture disorders through the development and implementation of various variable modules is necessary for research.
Description: Макаренко О. Є. Корекція порушень постави в дітей середнього шкільного віку в умовах позакласної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 227 "Фізична терапія, ерготерапія" / наук. керівник О. В. Бессарабова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18653
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізичної терапії та ерготерапії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Макаренко О.Є.docxМагістерська робота218.25 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.