Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19005
Title: Формування комунікативної компетентності майбутнього фахівця банківської сфери засобами освітнього середовища
Authors: Плотнікова, Тетяна Леонідівна
Keywords: комунікативна компетентність
освітнє середовище
цифровізація освіти
банківська справа
майбутні фахівці
communicative competence
educational environment
digitization of education
banking
future specialists
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Робота викладена на 77 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю. Перелік посилань включає 68 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування комунікативної компетентності студентів – майбутніх фахівців банківської сфери. Предмет дослідження: особливості формування комунікативної компетентності студентів – майбутніх фахівців банківської сфери в умовах цифровізації освітнього середовища. Мета дослідження: дослідити теоретичні підходи та проаналізувати вплив засобів цифровізації освітнього середовища на формування комунікативної компетентності студентів – майбутніх фахівців банківської сфери. У роботі визначено поняття і категорії дослідження; розкрито роль і специфіку комунікативної компетентності фахівця банківської сфери; досліджено підходи до визначення поняття «освітнє середовище»; схарактеризовано засоби цифровізації освітнього середовища; проаналізовано середовищний ресурс ПриватБанку як умову розвитку комунікативної компетентності фахівців. Практичне значення дослідження полягає в розробці методичних матеріалів щодо розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців банківської справи в процесі професійної підготовки. Матеріали дослідження можуть бути впроваджені до системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців банківської справи, а також в освітній процес закладів вищої освіти.
EN : The work is presented on 77 pages of printed text, contains 1 table. The list of references includes 68 sources. The object of the study: the process of forming the communicative competence of students - future professionals in the banking sector. The subject of the study: peculiarities of the formation of communicative competence of students - future professionals of the banking sphere in the conditions of digitalization of the educational environment. The purpose of the study: to investigate theoretical approaches and analyze the influence of means of digitalization of the educational environment on the formation of communicative competence of students - future specialists in the banking sector. The concept and categories of research are defined in the work; the role and specifics of the communicative competence of a specialist in the banking sector are revealed; approaches to defining the concept of "educational environment" were investigated; the means of digitalization of the educational environment are characterized; the environmental resource of PrivatBank was analyzed as a condition for the development of communication competence of specialists. The practical significance of the study lies in the development of methodological materials for the development of communicative competence of future banking specialists in the process of professional training. Research materials can be introduced into the system of training, retraining and advanced training of banking specialists, as well as into the educational process of higher education institutions.
Description: Плотнікова Т. Л. Формування комунікативної компетентності майбутнього фахівця банківської сфери засобами освітнього середовища : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 77 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19005
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Plotnikova.pdfМагістерська робота666.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.