Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19013
Title: Казкотерапія як засіб формування моральних почуттів молодших школярів
Authors: Подєльщікова, Катерина Анатоліївна
Keywords: виховання
казка
казкотерапія
моральне виховання
education
fairy-tale
fairy-tale therapy
moral education
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 70 с., 12 таблиць, 6 рис., 53 джерел, 3 додатків. Мета дослідження: розглянути особливості використання казкотерапії як засобу формування моральних почуттів молодших школярів та емпірично розглянути її ефективність у цьому процесі. Об’єкт дослідження: моральні почуття молодших школярів. Предмет дослідження: казкотерапія як засіб формування моральних почуттів молодших школярів. Методи дослідження: аналіз та узагальнення наукових джерел, опитування, анкетування, педагогічний експеримент. У кваліфікаційній роботі здійснено психолого-педагогічний аналіз літератури з проблеми сутності поняття моральних почуттів особистості та надано їм загальну характеристику; розкрито особливості морального виховання в молодшому шкільному віці; визначено роль казкотерапії в процесі формування моральних почуттів молодших школярів; досліджено стан сформованості моральних якостей у молодших школярів та емпірично визначено вплив казкотерапії на процес їх формування; розроблено та впроваджено систему роботи з казкотерапією в процесі морального виховання молодших школярів та надано методичні рекомендації щодо її використання.
EN : Qualification work: 70 pages, 12 tables, 6 figures, 53 sources, 3 appendices. The purpose of the study: to consider the peculiarities of using fairy-tale therapy as a means of forming the moral feelings of younger schoolchildren and to empirically examine its effectiveness in this process. Object of research: moral feelings of younger schoolchildren. The subject of the study: fairy-tale therapy as a means of forming the moral feelings of younger schoolchildren. Research methods: analysis and generalization of scientific sources, surveys, questionnaires, pedagogical experiment. In the qualification work, a psychological-pedagogical analysis of the literature on the problem of the essence of the concept of moral feelings of the individual was carried out and a general characteristic was given to them; the peculiarities of moral education in primary school age are revealed; the role of fairy-tale therapy in the process of forming the moral feelings of younger schoolchildren is determined; the state of formation of moral qualities in younger schoolchildren was investigated and the influence of fairy-tale therapy on the process of their formation was empirically determined; a system of working with fairy-tale therapy in the process of moral education of younger schoolchildren was developed and implemented, and methodical recommendations for its use were provided.
Description: Подєльщікова К. А. Казкотерапія як засіб формування моральних почуттів молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 70 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19013
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Podelschikova.pdfМагістерська робота1.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.