Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19481
Title: Емпатії як компонент професійної діяльності педагога
Authors: Грибко, Юлія Михайлівна
Keywords: емпатія
особистість
педагог
професійна значущість
empathy
personality
teacher
professional significance
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Робота викладена на 35 сторінках друкованого тексту, містить 3 малюнки, 2 таблиці, 3 додатки. Перелік посилань включає 35 джерел. Об’єкт дослідження: емпатія як професійно значуща особистісна якість педагога. На сучасному етапі розвитку суспільства зростають вимоги до якості освіти та до професійних особистісних якостей педагогів зокрема. На теперішній час існує потреба у педагогах з розвиненою емоційною сферою, здатних своєчасно відреагувати на почуття дитини, вчасно зрозуміти її стан і настрій, мати уявлення про середовище, в якому перебувають діти. Педагогам з нерозвиненою емпатією притаманна некоректна поведінка щодо дитини та інших учасників освітнього процесу. Так, не розібравшись в проблемній ситуації, вони можуть вдаватися до невиправданих покарань або моралізування. Вони не здатні бути на боці дитини, зрозуміти її вікові особливості. Наукова новизна полягає у визначенні необхідності розвитку емпатії як професійно значущої особистісної якості педагога.
EN : The work is presented on 35 pages of printed text, contains 3 figures, 2 tables, 3 appendices. The list of references includes 35 sources. Research object: empathy as a professionally significant personal quality of a teacher. At the current stage of society's development, demands for the quality of education and for the professional personal qualities of teachers in particular are increasing. Currently, there is a need for teachers with a developed emotional sphere who are able to respond to the child's feelings in a timely manner, to understand his state and mood in time, to have an idea of the environment in which children are. Teachers with undeveloped empathy are characterized by inappropriate behavior towards the child and other participants in the educational process. Thus, without understanding the problematic situation, they may resort to unjustified punishments or moralizing. They are not able to be on the child's side, to understand his age characteristics. Scientific innovation consists in determining the need to develop empathy as a professionally significant personal quality of a teacher.
Description: Грибко Ю. М. Емпатії як компонент професійної діяльності педагога : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Л. С. Спіцина. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 35 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19481
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Грибко Ю.М..pdfРобота бакалавра627.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.