Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20201
Title: Управління маркетинговими дослідженнями української продукції на зарубіжних ринках
Authors: Кібірєва, Владлена Олександрівна
Keywords: імпорт
роздрібна торгівля
партнери
забезпечення
import
retail
partners
software
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Актуальність теми управління маркетингом на зарубіжних ринках є одним з найбільш важливих напрямків розвитку міжнародного бізнесу для підприємства та його роботи в незвичному ринковому середовищі та в умовах пошуку стабільного сегменту ринку для себе та власної продукції в інтересах маркетингу та ефективної роботи. Мета роботи – розробка підходів та формування методики маркетингу підприємства в сфері міжнародного бізнесу та зовнішньоекономічній діяльності. Для досягнення поставленої мети було поставлено та виконано низку дослідницьких завдань за темою дослідження підприємства: - скомпонувати понятійний апарат в сфері маркетингових досліджень; - проаналізувати ефективний досвід організації маркетингу на зарубіжних ринках; - запропонувати ефективну модель маркетингу зарубіжних ринків для підприємства. В роботі реалізується принципи теорії маркетинг-міксу фірм, яка пояснює причини імпорту та експорту, як комплекс заходів, який засновані цієї.
EN : The relevance of the topic of managing the strategic planning of an retail trade enterprise is beyond doubt, since strategic planning itself is a weak point of any enterprise, especially one that is extremely important for the vital activity of a territorial community. The purpose of the work is the development of approaches and the formation of effective strategic planning methods for an energy company - a monopolist. To achieve the set goal, a number of scientific and research tasks were set and completed: - to compose a conceptual apparatus in the field of strategic planning; - to analyze the effective experience of promoting energy products for industrial and household purposes; - to propose an effective model of strategic planning in the conditions of wartime and significant trade restrictions.
Description: Кібірєва В. О. Управління маркетинговими дослідженнями української продукції на зарубіжних ринках : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник В. О. Мостовий. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 39 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20201
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кібірєва_2024.pdfРобота бакалавра584.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.