Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2110
Title: Психолого-педагогічна компетентність як фактор збереження та зміцнення професійного здоров’я вчителя
Authors: Кащенко, Олексій Андрійович
Keywords: здоров’я
психологічне здоров’я
синдром «емоційного вигоряння»
стрес
конфлікт
психолого-педагогічна компетентність
професійне здоров’я вчителя
health
psychological health
emotional burnout syndrome
stress
conflict
psychological and pedagogical competence
occupational health of the teacher
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 91 сторінки друкованого тексту, містить 7 таблиць, 3 рисунки. Перелік посилань включає 78 джерел. Об’єкт дослідження: процес збереження та укріплення професійного здоров'я вчителя. Актуальність роботи полягає в недостатній розробленості психолого-педагогічних засобів активізації особистісних резервів учителя, що сприяють збереженню й зміцненню його професійного здоров'я. В роботі проаналізовано наукові підходи до вивчення проблеми професійного здоров'я педагога, визначено особистісні характеристики (показники), що входять у структуру професійного здоров'я, обґрунтовано поняття психолого-педагогічної компетентності вчителя, проведено експериментальне дослідження впливу синдрому емоційного вигоряння на рівень професійного здоров'я вчителя. Наукова новизна полягає в розширенні поняття «психолого-педагогічна компетентність» учителя за рахунок введення компетентності в області здоров'я як компонента інтегральної характеристики особистості вчителя.
EN : The work is presented on 91 pages of printed text, contains 7 tables, 3 figures. The list of references includes 78 sources. The object of the study: the process of preserving and strengthening the professional health of the teacher. The urgency of the work lies in the insufficient development of psychological and pedagogical means of activating the teacher's personal reserves, which contribute to the preservation and enhancement of his professional health. The paper analyzes the scientific approaches to the study of the problem of professional health of the teacher, defines the personal characteristics (indicators) that are part of the structure of professional health, substantiates the concept of psychological and pedagogical competence of the teacher, conducted an experimental study of the influence of emotional burnout syndrome on the level of professional health I'm a teacher. The scientific novelty is to broaden the concept of "psychological and pedagogical competence" of the teacher by introducing competence in the field of health as a component of the integral characteristic of the teacher's personality.
Description: Кащенко О. А. Психолого-педагогічна компетентність як фактор збереження та зміцнення професійного здоров’я вчителя : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 91 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2110
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kashchenko.pdfМагістерська робота1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.