Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2643
Title: | PR засоби формування публічного іміджу представників керівної ланки організацій |
Authors: | Брикова, Ганна Олександрівна |
Keywords: | імідж іміджмейкерство іміджелогія вербальний імідж невербальний імідж зовнішній імідж внутрішній імідж image image-making imageology verbal image non-verbal image external image internal image |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | UA : Дипломна робота «PR-засоби формування публічного іміджу представників керівної ланки організацій» – основний текст – 70 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 75 джерел.
Об’єкт дослідження – PR-засоби створення публічного іміджу представників керівної ланки організацій ТОВ «Урожай» Олексія Пучкова, «100% Interior» Віталія Івахова, журнала «VIP club» Анни Нечипуренко, проректора з наукової роботи ЗНУ Геннадія Васильчука.
Предмет дослідження – PR-засоби формування публічного іміджу у соціальних мережах, під час публічних виступів та інтерв’ю.
Мета роботи: дослідження особливостей PR-засобів формування публічного іміджу керівників: ТОВ «Урожай» Олексія Пучкова,«100% Interior» Віталія Івахова, журнала «VIP club» Анни Нечипуренко, проректора з наукової роботи ЗНУ Геннадія Васильчука.
Реалізація мети передбачає виконання завдань:
1) з’ясувати сутність та структуру поняття «імідж» в науковому дискурсі,
2) розглянути завдання, функції та принципи формування іміджу представників керівної ланки організацій;
3) дослідити структуру іміджформуючої інформації;
4) охарактеризувати етапи формування «внутрішнього» та «зовнішнього» іміджу лідера;
5) проаналізувати імідж керівників досліджуваних організацій: ТОВ «Урожай» Олексія Пучкова «100% Interior» Віталія Івахова, журнала «VIP club» Анни Нечипуренко, проректора з наукової роботи ЗНУ Геннадія Васильчука.
6) запропонувати шляхи вдосконалення іміджу обраних керівників. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені загальній теорії PR та іміджелогії, таких вітчизняних і зарубіжних вчених: Н. Барна, Н. Зражевська, Г. Почепцов, Л. Браун, Т. Примак, А. Панасюк, Є. Перелигіна, Джо Марконі та інших. Також роботи PR-менеджерів практиків В. Кирилової, С. Корольової, опубліковані в галузевих виданнях, серед них портал texterra.ru.
Поставлені мета і завдання зумовили застосування таких методів дослідження, як аналіз та синтез під час вивчення теоретичних аспектів поняття «імідж», «іміджмейкерство», «іміджелогія», «вербальний імідж» та «невербальний імідж»; порівняльний підхід, соціальні методи дослідження, інтерв’ю, спостереження під час вивчення особливостей створення іміджу керівника.
Сфера застосування: Матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання університетських курсів, пов’язаних з вивченням особливостей іміджування, при написанні курсових та дипломних робіт тощо. EN : Brykova H. PR-tools of forming public image of organizations leaders / H. Brykova. Zaporizhzhia, 2019. 123 pp. Producing an attractive image is an integral part of social communication culture, and the image of a leader is an essential personal and professional characteristic. Typically, the more attractive a person is, the higher his professional authority, as well as the public reputation of the organization he represents. To form an image is not to change a person’s personality. This process is not turning one person to a completely different one. So, it is important for the leader to know the basics of image-making and psychology in order to be able to assess his own peculiarities and use his strengths and weaknesses. Research objective: research on the features of PR-tools of forming public image of organizations leaders: Oleksii Puchkov («Urozhai» LLC), Vitalii Ivakhov («100% Interior»), Anna Nechypurenko («VIP club» magazine), Vice Rector for Research work of ZNU Vasylchuk H.М.. Object of research: PR-tools of forming public image of the leaders: Oleksii Puchkov («Urozhai» LLC), Vitalii Ivakhov («100% Interior»), Anna Nechypurenko («VIP club» magazine), Vice Rector for Research work of ZNU Vasylchuk H.М.. Subject of research: PR-tools on social networks, during public speaking and interviews as the basis of the organization’s representatives’ image growth. |
Description: | Брикова Г. О. PR засоби формування публічного іміджу представників керівної ланки організацій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 123 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2643 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Брикова Г.О. диплом.pdf | Магістерська робота | 4.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.