Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2660
Title: Коледжі в системі об’єктів публічно-правового регулювання у галузі освіти в Україні: ґенеза, статус та перспективи
Authors: Батюта, Катерина Русланівна
Keywords: правове регулювання у галузі освіти
вища освіта
заклади вищої освіти
коледжі
правові засади організації і функціонування коледжів
організація
функціонування
legal regulation in the education industry
higher education
higher education institutions
colleges
legal basis of organization and functioning of collengians
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота складається зі 152сторінок, містить 105джерел використаної інформації. Перехід України до інформаційно-технологічного суспільства та демократичні зміни в соціально-економічному розвитку держави потребують створення принципово нової ланки в загальній системі освіти – вищої професійної освіти, до якої належать і коледжі. Станом на 1 вересня 2019 року в Україні функціонує 611 коледжів, серед яких 356 закладів державної форми власності, 131 – комунальної форми власності, 124 – приватної форми власності. На сьогодні відповідно до чинного законодавства коледжі належать до системи вищої освіти. Вони поки що функціонують як самостійні вищі навчальні заклади або як структурні підрозділи вищих навчальних закладів ІІІ–ІV рівнів акредитації. З 2016 року коледжі поставлені перед вибором: або залишитись у вищій освіті та дублювати університети й готувати бакалаврів, або перейти в професійно-технічну освіту, що фактично ліквідує освітній рівень, який забезпечує підготовку практико-орієнтованих фахівців із вищою освітою початкового та першого рівня. Проблеми, з якими стикнулися сьогодні коледжі, потребують термінового вирішення, внесення змін або розроблення відповідних нормативно-правових актів, проведення роз’яснювальної роботи Міністерством освіти і науки України. Головне завдання сьогоднішніх освітянських реформ – не втратити цілу систему підготовки фахівців середньої ланки, які завжди були затребуваними в українській економіці. Мета магістерської роботи полягає в тому, щоб на підставі узагальнення як такого, що втратило чинність, так і чинного галузевого законодавства, проектів законів, аналізу вітчизняних і зарубіжних наукових, публіцистичних, довідникових, навчальних та інших джерел виявити сутність і характерні особливості функціонування коледжів в системі об`єктів публічно-правового регулювання у галузі освіти в Україні. Об’єктом дослідження є суспільні відносини, які виникають під час правового регулювання організації та функціонування коледжів в Україні. Предметом дослідження є коледжі в системі об`єктів публічно-правового регулювання у галузі освіти в Україні: генеза, статус та перспективи
EN : Qualifying work consists of 152 pages, contains 105 sources of information used. Ukraine's transition to an information-technology society and democratic changes in the socio-economic development of the country require the creation of a fundamentally new link in the general education system - higher vocational education, to which colleges also belong. As of September 1, 2019, there are 611 colleges operating in Ukraine, including 356 state-owned establishments, 131 communal-owned and 124 private-owned. Today, under current law, colleges belong to the higher education system. They are still functioning as independent higher education institutions or as structural units of higher education institutions of the III-IV levels of accreditation. Since 2016, colleges are faced with the choice of either staying in higher education and duplicating universities and preparing bachelors, or moving into vocational education, which effectively eliminates the educational level that provides training for practitioners with higher education in elementary and first education. The problems that colleges are facing today require urgent resolution, amendment or development of relevant legal acts, and explanatory work by the Ministry of Education and Science of Ukraine. The main task of today's educational reforms is not to lose the whole system of training of mid-level specialists, who have always been in demand in the Ukrainian economy. The purpose of the master's thesis is to, on the basis of generalization of both invalid and current sectoral legislation, draft laws, analysis of domestic and foreign scientific, journalistic, reference, educational and other sources to identify the essence and characteristic features of the functioning of the functioning of the system. objects of public legal regulation in the field of education in Ukraine. The object of the study is the social relations that arise during the legal regulation of the organization and functioning of colleges in Ukraine. The subject of research is colleges in the system of objects of public-legal regulation in the field of education in Ukraine: genesis, status and perspectives
Description: Батюта К. Р. Коледжі в системі об`єктів публічно-правового регулювання у галузі освіти в Україні: генеза, статус та перспективи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 081 "Право" / наук. керівник С. М. Кушнір. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 152 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2660
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри конституційного та адміністративного права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Батюта.docМагістерська робота1.21 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.