Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2669
Title: Зберігання транспортних засобів в аспекті публічно-правового регулювання: порівняльно-правовий аналіз міжнародного, європейського та національного досвіду
Other Titles: Storage Of Vehicles In The Aspect Of Public-Legal Regulation: A Comparative Legal Analysis Of International, European And National Experience
Authors: Соколенко, Денис Володимирович
Keywords: зберігання транспортних засобів
Конституція України
органи місцевого самоврядування
нормативно-правові акти
vehicle storage, constitution of Ukraine local self-government authorities, legal acts.
vehicle storage
Constitution of Ukraine
local self-government authorities
legal acts
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота складається зі 97 сторінок, містить 79 джерел використаної інформації. На сучасному етапі розвитку людства просліджується тенденція до стрімкого збільшення кількості індивідуального транспорту. Не винятком є і Україна. За останні п’ять років кількість індивідуального транспорту збільшилась на майже три мільйони автівок, при тому що за даними Міністерства інфраструктури України транспортна система України налічувала більше 9,2 млн. транспортних засобів. Статистичні данні на кінець квітня показували, що у країні в транзитному стані присутні 469 218 автомобілів, а тимчасово ввезених - 2 751 022 машини. До цих цифр також потрібно додати нові легкові автомобілі, попит на які в січні-вересні 2019 року зріс на 2% - до 62 тисяч штук, що свідчить про те що кожна 4-5 родина в Україні має індивідуальний транспортний засіб. Логічним наслідком чого постала проблема відсутності місць для зберігання транспортних засобів, яка негативно впливає на жителів міст. Так через це створюються значні незручності для мешканців, виникають конфлікти за місце для автомобіля, що не рідко завершується порушенням громадського порядку або пошкодженням транспортних засобів. Крім того дана проблема створює і небезпеку для самих мешканців, оскільки неправильно розміщені транспортні засоби закривають проїзд для оперативних машин, в наслідок чого втрачається дорогоцінний час, необхідний для порятунку людей. Вирішення питання законодавчого та практичного впорядкування зберігання транспортних засобів не є складною і затратною. Вирішенням цього питання є - краще управління зберіганням транспортних засобів. Воно дозволяє вулицям та дворам ефективніше функціонувати та бути кращими для життя городян. Управління зберіганням транспортних засобів допомагає: мешканцям, автобусній службі, велосипедистам, пішоходам, пожежникам та медичним працівникам та користувачам транспортних засобів усіх видів. Гарне адміністрування вуличного зберігання є важливим критерієм сучасного, просунутого міста. Мета роботи полягає в тому, щоб зробити аналіз особливостей правового регулювання зберігання транспортних засобів в Україні, із визначенням сутності, змісту та механізму й запропонувати шляхи його удосконалення на основі існуючих наукових підходів, а також чинного законодавства України і зарубіжного досвіду з узагальненням практики. Об’єктом кваліфікаційної роботи є суспільні відносини в сфері зберігання та паркування транспортних засобів. Предметом дослідження є зберігання та паркування транспортних засобів. Методологічною основою роботи є сукупність методів і прийомів наукового пізнання. Системно-структурний метод дозволив визначити місце та значення зберігання транспортних засобів в сфері благоустрою міст. Метод аналізу застосовано при розкритті сутності та правової природи зберігання транспортних засобів, її стадійності. Використання формально-юридичного методу та методу синтезу дозволило окреслити проблеми у правовому регулюванні нормотворчої діяльності зберігання транспортних засобів, визначити шляхи їх подолання. Нормативною основою роботи слугують нормативно-правові акти національного та закордонного законодавства, та інших нормативних актів, зокрема: Конституція України, закони України «Про дорожній рух», «Про автомобільні дороги», «Про місцеве самоврядування в України», тощо.
EN : The qualifying work consists of 97 pages, containing 79 sources of information used. At the present stage of human development, there is a tendency for a rapid increase in the number and individual transport. Not an exception is also Ukraine. In the last five years, the number of individual transports has increased by almost three million tickets, though according to the Ministry Ukraine's transport infrastructure numbered over 9.2 million vehicles. Statistics at the end of April showed that there were 469,218 vehicles in transit in the country and 2,751,022 vehicles temporarily imported. To these figures also need to be added new cars, the demand for which in January-September 2019 increased by 2% - up to 62 thousand pieces, indicating that every 4-5 families in Ukraine has an individual vehicle. The logical consequence is the lack of storage space for vehicles, which has a negative impact on urban residents. So because of this created considerable inconvenience to residents, there are conflicts for a place for a car that rarely ends violation public order or damage to vehicles. In addition, this problem poses a risk for the residents themselves, as improperly positioned vehicles block the passage of operating cars, resulting in the loss of valuable time needed to save people. Addressing the issue of legislative and practical regulation of vehicle storage is not difficult and costly. The solution to this is to better manage the storage of vehicles. It allows streets and yards to function more effectively and be better for the life of citizens. Vehicle storage management helps: residents, bus service, cyclists, pedestrians, firefighters and health care professionals and users of vehicles of all kinds. This allows for efficient and fair use of street space and can alleviate local low cost traffic problems. Good administration of street storage is an important criterion for a modern, advanced city. The purpose of the work is to analyze the features of the legal regulation of the storage of vehicles in Ukraine, to determine the nature, content and mechanism and to suggest ways to improve it on the basis of existing scientific approaches, as well as the current legislation of Ukraine and foreign experience with generalization of practice. The object of qualification work is public relations in the field of storage and parking of vehicles. The subject of the study is the storage and parking of vehicles. The methodological basis of the work is a set of methods and techniques of scientific knowledge. The historical method is used to determine the peculiarities of formation and development of storage of vehicles. The system-structural method made it possible to determine the location and importance of storage of vehicles in the sphere of urban improvement. The method of analysis was applied in revealing the nature and legal nature of storage of vehicles, its stability. Due to the comparative-legal method, the general theoretical characterization of the foreign experience of storage and parking of vehicles and the possibility of its implementation at the national level were carried out. The normative basis of the work is the legal acts of national and foreign legislation, and other normative acts, in particular: The Constitution of Ukraine, laws of Ukraine "On Road", "On Roads", "On Local Self-Government in Ukraine", etc.
Description: Соколенко Д. В. Зберігання транспортних засобів в аспекті публічно-правового регулювання: порівняльно-правовий аналіз міжнародного, європейського та національного досвіду : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 081 "Право" / наук. керівник В. К. Колпаков. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 97 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2669
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри конституційного та адміністративного права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Соколенко Д.В..docМагістерська робота1.48 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.