Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3140
Title: Історія педагогіки
Authors: Сущенко, Лариса Олександрівна
Зубцова, Юлія Євгенівна
Keywords: історія педагогіки
виховання
досвід
школа
афінська система виховання
педагогічна система Платона
педагогіка Стародавнього Риму
католицизм
схоласт
церковно-приходські школи
сім вільних мистецтв
університет
ліценціат
«Велика дидактика»
пансофія
сенсуалізм
«tabula rasa»
материнська школа
школа рідної мови
латинська школа
просвітництво
неогуманізм
реформаторська педагогіка
теорія вільного виховання
експериментальна педагогіка
педоцентризм
ідея «абсолютної свободи» учнів
концепція педагогічного прагматизму
інструменталізм
рух нового виховання
вальдорфська педагогіка
антропософія
децентралізоване управління освітою
школи-магніти
служби «гайденс»
граматична школа
об’єднана школа
технологічна середня школа
середня сучасна школа
паблік скулз
реальна школа
інноваційний підхід
матріархат
патріархат
християнство
язичницькі вірування
дохристиянське світосприйняття
Кирило-Мефодіївська писемна традиція
Часослов
Псалтир
«розрізна азбука»
«школи грамоти»
«школи книжного вчення»
граматика греко-словянських мов
природовідповідне виховання
принцип народності
малі народні училища
дяківські школи
педагогічна антропологія
розумова зрілість
моральна досконалість
дидактика
Емський указ
Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка
Українське наукове товариство
Український соціологічний інститут
товариство «Просвіта»
Українська Академія Наук
Всеукраїнська вчительська спілка
Педагогічна Академія
Український буквар
Народний Комісаріат Освіти
Український вісник експериментальної педагогіки та рефлексології
педологія
метод «вибуху»
«педагогічний брак»
«педагогіка паралельної дії»
гомогенна група
психорефлексологія
фабрично-заводські семирічки
школи селянської молоді
школи фабрично-заводського учнівства
робітничий факультет
система освіта
Issue Date: 2020
Publisher: ЗНУ
Abstract: UA : Навчальний посібник містить теоретичні відомості з курсу «Історія педагогіки», питання для самоконтролю, тестові та практичні (проблемні, творчі) завдання для самостійного виконання, рекомендовану літературу. Навчання за програмою курсу передбачає ознайомлення здобувачів вищої освіти із закономірностями історичного розвитку школи, освіти та педагогічної думки у провідних державах світу і в Україні, особливостей становлення та суті основних педагогічних теорій на різних етапах суспільного поступу. Адресовано для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Початкова освіта» освітньо-професійної програми «Початкова освіта»
Description: Сущенко Л. О., Зубцова Ю. Є. Історія педагогіки : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності "Початкова освіта" освітньо-професійної програми "Початкова освіта". Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 143 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3140
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sushchenko.docxКнига408.18 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.