Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3420
Title: Інформаційне забезпечення реалізації державної політики у сфері освіти в Україні
Authors: Усова, Наталія Юріївна
Keywords: інформаційне забезпечення
державна політика
освіта
вища освіта
реалізація державної політики
information support
state policy
education
higher education
implementation of state policy
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота складається зі 107 сторінок, містить 106 джерел використаної інформації. Концепція розвитку цифрової економіки та суспільства України на 2020-2022 роки визначає, що освіта перебуває на етапі кардинальних змін. Сучасні здобувачі освіти потребують цікавого, наповненого дослідженнями та експериментами навчання з використанням сучасних технологій. Підвищення рівня та якості знань, формування сучасних навичок та компетентностей, навчання здобувати інформацію, спілкування іноземними мовами, індивідуальні програми навчання, впровадження нових предметів, підготовка до професій майбутнього та, водночас, цікаве і захопливе навчання є головними завданнями реформи освіти конкурентоздатної країни та суспільства. Від комп’ютерних класів до цифрових технологій у кожному учнівському портфелі, кожному класі, у кожного вчителя, на кожній парті – такою є цифрова трансформація сучасної освіти. Реформування освіти має відповідати потребам розвитку цифрової економіки, цифрового суспільства, інноваційного та креативного підприємництва. Використання цифрових технологій у школі має носити багатоплатформний наскрізний характер, тобто використовуватися не лише на уроці інформатики в окремому класі інформатики, як зазвичай, а під час навчання інших предметів, взаємодії учнів один з одним та з вчителями, реальними експертами, здійснення досліджень, індивідуального навчання. Інформаційно-комунікаційні та цифрові технології надають можливість інтенсифікувати освітній процес, підвищити рівень та якість сприйняття, розуміння та засвоєння знань. За допомогою медіа- та інтерактивних засобів вчителям легше використовувати підхід до викладання на основі впровадження інноваційних підходів, включаючи використання «кейсів», дослідно-пошукової роботи, навчальних ігор. Як результат, діти набагато краще засвоюють інформацію та формують відповідні навички, перебуваючи в емоційно-комфортному середовищі, не втрачають бажання навчатися, генерувати ідеї та творити. Цифрові технології роблять процес навчання мобільним, диференційованим та індивідуальним. При цьому, технології не замінюють вчителя, а доповнюють його. Мета магістерської роботи полягає в тому, щоб на підставі узагальнення чинного галузевого законодавства, проектів законів, аналізу вітчизняних і зарубіжних наукових, публіцистичних, довідникових, навчальних та інших джерел виявити сутність і характерні особливості інформаційного забезпечення реалізації державної політики в сфері овіти в Україні. Об’єктом дослідження є суспільні відносини, які виникають під час реалізації державної політики у сфері освіти в Україні. Предметом дослідження є інформаційне забезпечення реалізації державної політики у сфері освіти в Україні.
EN : Qualification work consists of 107 pages, contains 106 sources of information used. The concept of development of the digital economy and society of Ukraine for 2020-2022 determines that education is at the stage of radical changes. Modern students need interesting, full of research and experiments training using modern technologies. Improving the level and quality of knowledge, formation of modern skills and competencies, learning to obtain information, communication in foreign languages, individual curricula, introduction of new subjects, preparation for future professions and, at the same time, interesting and exciting learning are the main tasks of education reform. From computer classes to digital technologies in every student portfolio, every class, every teacher, every desk, this is the digital transformation of modern education. Education reform must meet the needs of the digital economy, digital society, innovation and creative entrepreneurship. The use of digital technologies in school should be cross-platform in nature, ie used not only in computer science lessons in a separate computer science class, as usual, but when teaching other subjects, students interact with each other and with teachers, real experts, research, individual learning . Information and communication and digital technologies provide an opportunity to intensify the educational process, improve the level and quality of perception, understanding and assimilation of knowledge. With the help of media and interactive tools, it is easier for teachers to use the approach to teaching based on the introduction of innovative approaches, including the use of "cases", research work, educational games. As a result, children absorb information much better and develop relevant skills, being in an emotionally comfortable environment, do not lose the desire to learn, generate ideas and create. Digital technologies make the learning process mobile, differentiated and individual. At the same time, technology does not replace the teacher, but complements him. The purpose of the master's work is to identify the essence and characteristics of information support for the implementation of state policy in the field of education in Ukraine on the basis of generalization of current industry legislation, draft laws, analysis of domestic and foreign scientific, journalistic, reference, educational and other sources. The object of the study is public relations that arise during the implementation of state policy in the field of education in Ukraine. The subject of the study is information support for the implementation of state policy in the field of education in Ukraine.
Description: Усова Н. Ю. Інформаційне забезпечення реалізації державної політики у сфері освіти в Україні : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 081 "Право" / наук. керівник: Є. В. Курінний. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 107 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3420
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри конституційного та адміністративного права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Усова_2020.docМагістерська робота581 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.