Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3421
Title: Публічне адміністрування впровадження та використання платної автомобільної дороги в Україні та зарубіжних країнах: компаративно-правовий аналіз
Authors: Цибульський, Андрій Андрійович
Keywords: платна автомобільна дорога
транспортний засіб
транспортний засіб
tolly road
vehicle
road
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота складається зі 104 сторінок, містить 75 джерела використаної інформації. Розвиток української держави напряму залежить від інфраструктурного забезпечення та існуванням якісних магістралей, що зумовлюють швидке та безпечне пересування всередині нашої країни. Сучасний стан українських доріг, на жаль, не відповідає міжнародним стандартам та перебуває у вкрай жахливому стані. Через постійний грузо- та пасажиропотік автомобільні дороги не витримують тих навантажень, бо не були до них фактично пристосовані, зважаючи на застарілість технологій. Такі обсяги транспортних засобів обумовлені географічним розташуванням нашої держави (адже відстань між крайніми точками сходу та заходу становить 1316 км). Україна є центром головних транспортних шляхів, які з’єднують Азію і Європу, Східну Європу з західною і центральною. Це надає переваги нашій державі і додатковий прибуток, але водночас несе вкрай негативні наслідки для непідготовленої до великих навантажень автотранспортної мережі України. 3 жовтня 2019 року ВРУ в контексті державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки прийняла зміни до існуючого законодавства і ввела інститут оплати за проїзд автомобільною дорогою. До того був прийнятий Закон України «Про концесію», де в окремому розділі були передбачені особливості концесії щодо будівництва та експлуатації автомобільних доріг. Все це виступило законодавчим підґрунтям для введення повноцінного інституту платної дороги в Україні, які до сьогоднішнього часу успішно впровадженні в успішних країнах світу, таких як Німеччина, де з 933 000 кілометра доріг 12 645 є платними, Китайська Народна республіка, яка має найбільшу загальну довжину платних доріг, що складає 123 000 кілометрів та Японія де знаходиться 8428 кілометрів бездоганної платної автомобільної дороги. Проте, зважаючи на вищенаведені факти, які стосуються важливості і актуальності даного питання, даний інститут потребує значної уваги, так як стосується усіх верств населення і майбутнього розвитку української держави і суспільства в цілому. Об’єктом дослідження є суспільні відносини, пов’язані із проектуванням, будівництвом та експлуатацію платних автомобільних доріг в Україні. Предметом дослідження є платні автомобільні дороги України, їх впровадження, правова регламентація та особливості використання.
EN : Qualification work consists of 104 pages, contains 75 sources of information used. Development of the Ukrainian state directly depends on the provision of infrastructure and the existence of high-quality highways that determine fast and safe movement within our country. Unfortunately, the current condition of Ukrainian roads does not meet international standards and is in a very terrible state. Due to the constant flow of goods and passengers, highways do not withstand those loads, because they were not actually adapted to them, given the obsolescence of technology. Such volumes of vehicles are due to the geographical location of our state (because the distance between the extreme points of east and west is 1316 km). Ukraine is the center of the main transport routes connecting Asia and Europe, Eastern Europe with Western and Central. This gives our state advantages and additional income, but at the same time has extremely negative consequences for the unprepared for heavy loads of the road transport network of Ukraine. On October 3, 2019, the Verkhovna Rada of Ukraine in the context of the state target economic program for the development of public roads of state importance for 2018-2022 adopted amendments to existing legislation and introduced the institution of tolls. Prior to that, the Law of Ukraine "On Concession" was adopted, which in a separate section provided for the specifics of the concession for the construction and operation of roads. All this provided the legal basis for the introduction of a full-fledged toll road institution in Ukraine, which has so far been successfully implemented in successful countries such as Germany, where 12,645 of the 933,000 kilometers of roads are tolled, the People's Republic of China, which has the longest toll road. roads, which is 123,000 kilometers and Japan, where there are 8428 kilometers of impeccable toll road. However, given the above facts concerning the importance and relevance of this issue, this institution needs considerable attention, as it concerns all segments of the population and the future development of the Ukrainian state and society as a whole. The object of the study is public relations related to the design, construction and operation of toll roads in Ukraine. The subject of the study is toll roads of Ukraine, their implementation, legal regulations and features of use.
Description: Цибульський А. А, Публічне адміністрування впровадження та використання платної автомобільної дороги в Україні та зарубіжних країнах: компаративно-правовий аналіз : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 081 "Право" / наук. керівник: Т. О. Коломоєць. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 104 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3421
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри конституційного та адміністративного права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цибульський_2020.docxМагістерська робота1.01 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.