Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3839
Title: Науково-методичні засади гуманізації освітнього процесу у закладі вищої освіти
Authors: Фурсенко, Софія Юріївна
Keywords: гуманізація
духовність
духовний розвиток
гуманістичний підхід
педагогічний процес
саморозвиток
виховна система
humanization
spirituality
spiritual development
humanistic approach
pedagogical process
self development
educational system
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 84 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження: гуманізація виховного процесу у закладі вищої освіти. Предмет дослідження: педагогічні умови гуманізації виховного процесу у закладі вищої освіти. Мета роботи: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови гуманізації виховного процесу у закладі вищої освіти.. В роботі на основі аналізу філософської, психолого-педагогічної літератури та наукових праць з окресленої проблематики уточнено сутність понять «гуманізація», «гуманістичний підхід»; обґрунтовано критерії гуманізації виховного процесу; експериментально перевірено готовність викладачів до гуманізації виховного процесу; розглянуто перспективи реалізації гуманістичного підходу у виховному педагогічному процесі. Наукова новизна полягає в тому, що уточнено сутність понять «гуманізація», «гуманістичний підхід»; обґрунтовано критерії гуманізації виховного процесу.
EN : The work is presented on 84 pages of printed text, contains 3 tables. The list of references includes 72 sources. The object of the study: humanization of the educational process in higher education. Subject of research: pedagogical conditions of humanization of educational process in higher education institution. Purpose: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the humanization of the educational process in higher education. the criteria of humanization of the educational process are substantiated; the readiness of teachers to humanize the educational process was experimentally tested; the prospects of realization of the humanistic approach in educational pedagogical process are considered. The scientific novelty is that the essence of the concepts "humanization", "humanistic approach" is specified; the criteria of humanization of the educational process are substantiated.
Description: Фурсенко С. Ю. Науково-методичні засади гуманізації освітнього процесу у закладі вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 84 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3839
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fursenko.pdfМагістерська робота745.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.