Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4163
Title: Соціальні технології просування харчових продуктів у мережі Instagram
Authors: Губенко, Юлія Михайлівна
Keywords: соціальні технології
харчові продукти
мережа instagram
social technologies
instagram network
food products
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Дипломна робота: складається з 64 сторінок, 45 позиції у списку літератури, 2 додатків. Мета наукового дослідження: виявити специфіку реалізації соціальних технологій просування харчових продуктів у мережі Instagram на українському ринку. Об’єкт наукового дослідження: соціальні технології просування харчових продуктів. Предмет наукового дослідження: особливості застосування соціальних технологій просування харчових продуктів у соціальних мережах. Методи наукового дослідження: історичний, системний, структурно-функціональний, драматургічний та комунікаційний підходи, візуальний аналіз. Гіпотеза дослідження: соціальні технології просування харчових продуктів у мережі Instagram є пов’язаними з демонстративним споживанням та стилем життя. Висновки: 1. Під соціальними технологіями ми розуміємо певний спосіб здійснення людської діяльності задля досягнення соціально значущих цілей, який передбачає розкладання діяльності на процедури та операції, які в подальшому будуть координуватись та базуються на науковому знанні. 2. Серед особливостей просування харчових продуктів слід зазначити використання візуальних образів, апеляції до здорового способу життя, молодості, дозвілля, гарного настрою. Каналами та інструментами рекламних повідомлень виступають: контент-реклама, соціально-медійний маркетинг, онлайн-відео, активна реклама через лідерів думок, блогерів. 3. Ефективні стратегії орієнтовані на покращення магазину, створення присутності в Інтернети, участі у житті місцевої спільноти, роботі з інфлюенсерами, заохоченні відгуків.
EN : Diploma thesis consists of 64 pages, 45 literature sources, 2 annexes. Research purpose is to identify the specifics of the implementation of social technologies for the promotion of food on Instagram in the Ukrainian market. Research object is social technologies of food promotion. Research subject is features of application of social technologies of food promotion in social networks. Research methods are historical, systemic, structural-functional, dramatic and communicative approaches, visual analysis. Research hypothesis is that Social food promotion technologies on Instagram are related to showy consumption and lifestyle. Conclusions: 1. By social technologies we mean a certain way of carrying out human activities to achieve socially significant goals, which involves the decomposition of activities into procedures and operations, which will be further coordinated and based on scientific knowledge. 2. Among the features of food promotion should be noted the use of visual images, appeals to a healthy lifestyle, youth, leisure, good mood. Channels and tools of advertising messages are: content advertising, social media marketing, online video, active advertising through thought leaders, bloggers. 3. Effective strategies are focused on improving the store, creating a presence on the Internet, participating in the life of the local community, working with influencers, encouraging feedback.
Description: Губенко Ю. М. Соціальні технології просування харчових продуктів у мережі Instagram : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 054 "Соціологія" / наук. керівник О. С. Сорокіна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 64 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4163
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Губенко.docxМагістерська робота3.77 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.