Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4297
Title: | Блоги як засіб медіапромоції видавничого продукту |
Authors: | Трускал, Анна Анатоліївна |
Keywords: | медіапромоція видавництва блоги реклама соціальні мережі ринок збуту книги маркетинг media promotion publishers blogs advertising social networks outlet books marketing |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | UA : Магістерська робота «Блоги як засіб медіапромоції видавничого продукту» – основний текст – 56сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 63 джерел.
Об’єктом дослідження є блоги, що використовуються видавницвами для медіапромоції.
Предметом дослідження є особливості застосування блогів як інструменту медіапромоції видавничої продукції.
Метадослідження:виявлення специфіки використання блогу як інструменту просування видавничої продукції.
Методи дослідження: для проведення дослідження було використано такі методи: аналіз, описовий метод, контент-аналіз, індукція, метод класифікації та узагальнення, проблемно-тематичний метод.
Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1) визначити теоретичні засади поняття блогу;
2) охарактеризувати класифікаційні ознаки блогу;
3) дослідити блоги як технологію управління споживчою поведінкою населення;
4) визначити роль книжкових блогів як інструменту медіапромоції;
5) виявити особливості просування видавничої продукції за допомогою книжкових блогів.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають працівітчизняних та зарубіжних дослідників Н.А. Курчакова, В. Н. Медведева, О. І. Скібан та ін., присвячені розгляду проблематики використання книжкових блогів. А джерельною базою дослідження стали популярні літературні блоги українського інтернет-простору: блог про книжки «Етажерка», книжкові блоги Анастасії Герасимової для BBC, добірки блогів українських книжкових інтернет-магазинів«Yakaboo» і «Всікниги», а також сторінки блогерів,
Наукова новизна полягає в тому, що ця робота є спробою дослідження блогів з точки зору їх ролі у процесі промоції видавничої продукції.
Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у практичній діяльності видавців, менеджерів видавничого бізнесу та книгорозповсюджувачів. Результати дослідження можуть бути використані при написанні рефератів, курсових, дипломних робіт студентів; при підготовці до практичних занять під час вивчення курсів маркетингу та інтернет-журналістики у вишах. EN : Master's thesis "Blogs as a means of media promotion of a publishing product" - main text - 56 pages. 63 sources were processed for the thesis. The object of research is blogs used by publishers for media promotion. The subject of the research is the peculiarities of the use of blogs as a tool for media promotion of publishing products. Method research: identifying the specifics of using a blog as a tool to promote publishing products. Research methods: the following methods were used for the research: analysis, descriptive method, content analysis, induction, method of classification and generalization, problem-thematic method. To achieve this goal it is necessary to perform the following tasks: 1) determine the theoretical foundations of the concept of blog; 2) describe the classification features of the blog; 3) explore blogs as a technology for managing consumer behavior; 4) define the role of book blogs as a tool for media promotion; 5) identify the features of the promotion of publishing products with the help of book blogs. The methodological and theoretical basis of the study are the works of domestic and foreign researchers NA Kurchakova, VN Medvedeva, OI Skiban, etc., are devoted to consideration of problems of use of book blogs. The source of the study was popular literary blogs of the Ukrainian Internet space: a blog about books "Bookcase", book blogs by Anastasia Gerasimova for the BBC, a selection of blogs of Ukrainian book online stores "Yakaboo" and "All Books", as well as pages of bloggers, The scientific novelty is that this work is an attempt to study blogs in terms of their role in the promotion of publishing products. Scope: the materials of the study can be used in the practice of publishers, publishing business managers and booksellers. The results of the study can be used in writing essays, term papers, dissertations of students; in preparation for practical classes while studying courses in marketing and online journalism in universities. |
Description: | Трускал А. А. Блоги як засіб медіапромоції видавничого продукту : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Медіакомунікації" / наук. керівник І. Ф. Горбенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 56 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4297 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Трускал А.А..docx | Магістерська робота | 3.73 MB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.