Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4313
Title: Формування гендерної культури дітей дошкільного віку в освітньому процесі
Authors: Морочковська, Любов Миколаївна
Keywords: гендер
культура
гендерна культура
освіта
дошкільник
організаційно-педагогічні умови
gender
culture
gender culture
education
preschooler
organizational and pedagogical conditions
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 102 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження: формування гендерної культури дітей дошкільного віку. Предмет: вплив організаційно-педагогічних умов на формування гендерної культури дітей дошкільного віку в освітньому процесі. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування і експериментальна перевірка впливу організаційно-педагогічних умов на формування гендерної культури дошкільника в освітньому процесі. В роботі обґрунтовано організаційно-педагогічні умови необхідні для формування гендерної культури дітей дошкільного віку; поглиблено педагогічний зміст понять «гендерне виховання» і «гендерна культура»; визначено структурні компоненти формування гендерної культури дітей; з’ясовано взаємозв’язок між гендерною культурою дошкільника та освітнім процесом; розширено теоретичні уявлення щодо особливостей взаємодії між дорослим та дитиною в освітньому процесі; емпірично підтверджено наявність зв’язку між формуванням гендерної культури дошкільника та освітнім процесом.
EN : The work is presented on 102 pages of printed text. The list of links includes 72 sources. Object of research: formation of gender culture of preschool children. Subject: the influence of organizational and pedagogical conditions on the formation of gender culture of preschool children in the educational process. The purpose of the study: theoretical justification and experimental verification of the impact of organizational and pedagogical conditions on the formation of gender culture of preschoolers in the educational process. The paper substantiates the organizational and pedagogical conditions necessary for the formation of gender culture of preschool children; deepened pedagogical content of the concepts of "gender education" and "gender culture"; the structural components of the formation of children's gender culture are determined; the relationship between the gender culture of the preschooler and the educational process is clarified; the theoretical ideas about the peculiarities of the interaction between an adult and a child in the educational process are expanded; the connection between the formation of the gender culture of the preschooler and the educational process is empirically confirmed.
Description: Морочковська Л. М. Формування гендерної культури дітей дошкільного віку в освітньому процесі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 102 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4313
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Morochkovska.docМагістерська робота2.27 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.