Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4318
Title: Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до прогностичної діяльності
Authors: Постоялкіна, Вікторія Михайлівна
Keywords: підготовка
майбутні вихователі
заклади дошкільної освіти
прогностична діяльність
preparation
future educators
preschool education institutions
prognostic activity
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 112 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 83 джерела. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Предмет дослідження: модель підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до прогностичної діяльності. Мета дослідження: розроблення, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка моделі підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до прогностичної діяльності. В роботі подано теоретичне узагальнення та запропоновано практичне вирішення наукової проблеми підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до прогностичної діяльності; з’ясовано зміст і концепти таких понятійних конструкцій, що становлять категоріальний апарат дослідження: «прогностика», «прогностична діяльність», «прогнозування», встановлено їх взаємозв’язок і взаємозалежність; виявлено ефективні умови, форми і методи, шляхи організації роботи у закладах вищої освіти, спрямованих на опанування суб’єктами освітнього процесу знаннями, уміннями і досвідом застосування дидактичної прогностики; розроблено й теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до прогностичної діяльності.
EN : The work is presented on 112 pages of printed text. The list of links includes 83 sources. Object of research: professional training of future educators of preschool institutions. Subject of research: model of preparation of future educators of preschool education institutions for prognostic activity. The purpose of the research: development, theoretical substantiation and experimental verification of the model of preparation of future educators of preschool institutions for prognostic activity. The paper presents a theoretical generalization and offers a practical solution to the scientific problem of preparing future educators of preschool education institutions for prognostic activities; The content and concepts of such conceptual constructions that make up the categorical apparatus of research are clarified: "forecasting", "forecasting activity", "forecasting", their interrelation and interdependence are established; identified effective conditions, forms and methods, ways of organizing work in higher education institutions, aimed at mastering the subjects of the educational process with knowledge, skills and experience in the use of didactic prognosis; The model of preparation of future educators of preschool institutions for prognostic activity is developed and theoretically substantiated.
Description: Постоялкіна В. М. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до прогностичної діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 112 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4318
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Postoialkina.docМагістерська робота1.44 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.