Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4328
Title: Медіадискурс для дітей у вітчизняних інтернет-ЗМІ: становлення, розвиток, сучасний стан
Authors: Разуваєва, Ганна Костянтинівна
Keywords: медіадискурс
інтернет-ЗМІ
інтернет-видання
канал
жанр
видання для дітей
дитяча журналістика
media discourse
online media
online edition
channel
genre
children's edition
children's journalism
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Магістерська робота «Медіадискурс для дітей у вітчизняних інтернет-ЗМІ: становлення, розвиток, сучасний стан» основний текст – 71 сторінка. Для виконання магістерської роботи опрацьовано 73 джерела. Об’єкт дослідження – онлайн-журнали, інтернет-видання «Клякса», інтернет-канали в YouTube для дітей. Предмет дослідження – сучасний стан, контент та специфіка вітчизняних інтернет-ЗМІ для дітей. Метою дослідження є простеження специфіки структури, контенту та жанрової своєрідності вітчизняних інтернет-ЗМІ для дітей, визначення поняття медіадискурсу в сучасному комунікаційному просторі, аналіз телевізійного та періодичного медіадискурсу в інтернет-виданнях для дітей. Досягнення мети зумовлює необхідність виконання наступних завдань: 1. Синтезувати наукові судження щодо поняття медіадискурсу та медіатексту в сучасному комунікаційному просторі. 2. Охарактеризувати сучасний стан дитячих періодичних видань в Україні. 3. Визначити специфічні риси інтернет-видань для дітей як тип інтернет-ЗМІ. 4. Дослідити стан медіадискурсу для підлітків на прикладі інтернет-видання «Клякса». 5. Проаналізувати телевізійний дискурс для дітей в сучасних інтернет-ЗМІ. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці з журналістики М. Кіма, Н. Кіта, А. Москаленка, А. Шарікова, Ф. Шаркова, В. Шкляра, медіадискурсу Н. Арутюнової, С. Денисова, М. Макарова, М. Можейка, Ю. Прохорова, Ю. Руднева, К. Серажим; дитячої журналістики Ю. Бондаренко, Н. Вернигори, Т. Давидченко, Т. Єжижанської, І. Круть. У процесі дослідження застосовувалася такі методи:аналізу та синтезу, пошуковий і порівняльний. Також використані методи узагальнення та типологізації як в теоретичній, так і в практичній частинах роботи, а також були використані елементи контент-аналізу під час опрацювання емпіричних джерел дослідження. Наукова новизна роботи полягає у тому що: вперше: - здійснений пошук та порівняння вітчизняних українських телевізійних каналів для дітей в інтернет-просторі; - проведений контент-аналіз періодичних інтернет-видань для дітей; розширено: знання про специфіку медіадискурсу для дітей в інтернет-виданнях для дітей; конкретизовано: основні поняття медіадискурсу та медіатексту. Сфера застосування:матеріали дослідження можуть бути використані при подальшому вивченні жанру медіадискурсу для дітей в журналістиці, а також при проведені практичних занять, лекцій, спецкурсів і спецсемінарів.
EN : Master's thesis "Media Discourse for Children in the domestic online media: formation, development, current state" main text - 71 pages. 73 sources have been processed for the master's thesis. The object of research - online magazines, online publication "Blot", online channels on YouTube for children. The subject of research - the current state, content and specifics of domestic online media for children. The aim of the study is to trace the specifics of the structure, content and genre originality of domestic online media for children, to define the concept of media discourse in modern communication space, analysis of television and periodical media discourse in online publications for children. Achieving the goal necessitates the following tasks: 1. To synthesize scientific judgments about the concept of media discourse and media text in the modern communication space. 2. Describe the current state of children's periodicals in Ukraine. 3. Identify the specific features of online publications for children as a type of online media. 4. Investigate the state of media discourse for adolescents on the example of the online publication "Blot". 5. Analyze television discourse for children in modern online media. The methodological and theoretical basis of the study are works on journalism by M. Kim, N. Kit, A. Moskalenko, A. Sharikov, F. Sharkov, V. Shklyar, media discourse by N. Arutyunova, S. Denisov, M. Makarov, M. Mozheiko, Yu. Prokhorov, Yu. Rudneva, K. Serazhim; children's journalism Yu. Bondarenko, N. Vernyhora, T. Davydchenko, T. Yezhyzhanska, I. Krut. The following methods were used in the research process: analysis and synthesis, search and comparative. Also used methods of generalization and typology in both theoretical and practical parts of the work, as well as elements of content analysis were used in the development of empirical sources of research. The scientific novelty of the work is that: for the first time: - search and comparison of domestic Ukrainian television channels for children in the Internet space; - conducted content analysis of periodicals for children; expanded: knowledge about the specifics of media discourse for children in online publications for children; specified: basic concepts of media discourse and media text. Scope: research materials can be used in the further study of the genre of media discourse for children in journalism, as well as in practical classes, lectures, special courses and special seminars.
Description: Разуваєва Г. К. Медіадискурс для дітей у вітчизняних інтернет-ЗМІ: становлення, розвиток, сучасний стан : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник М. В. Чабаненко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 71 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4328
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Разуваєва 2020.docxМагістерська робота1.94 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.