Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4422
Title: Аналіз стану функціональної та фізичної підготовленості учнів середнього шкільного віку під час занять футболом
Authors: Шевченко, Антон Олександрович
Keywords: загальноосвітня школа
середній шкільний вік
ігри фізичний розвиток
функціональні показники
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 63 сторінки, 13 таблиць, 3 рисунка, 70 літературних джерел, містить додатки на 7 сторінках. Мета дослідження – дослідити ефективність впливу ігор з елементами футболу на показники фізичного розвитку, функціональної та фізичної підготовленості учнів середнього шкільного віку. Об’єкт дослідження – зміст уроків з фізичної культури із застосуванням ігор з елементами футболу. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження за фізичним вихованням учнів, педагогічний експеримент, оцінка показників фізичного розвитку, функціонального стану, фізичної підготовленості, методи математичної статистики. На основі результатів вивчення впливу ігор з елементами футболу на уроках фізичної культури на юнаків 15-16 років показано його ефективність як одного із засобів покращення морфофункціонального розвитку та фізичної підготовленості школярів. Достовірних змін наприкінці навчального року зазнали показники проби Штанге, проби Генчі, індекс Скібінського. Недостовірні зміни відмічені у показниках ЧСС та АТ наприкінці навчального року, проте вони покращилися і є у межах вікової норми. За всіма показниками, що характеризують функціональний стан серцево-судинної системи також відбулися позитивні зміни. Значно зросли наприкінці дослідження показники як загальної, так і спеціальної фізичної підготовленості юнаків.
EN : Qualification work – 63 pages, 13 tables, 3 figures, 70 literature, contains applications on 7 pages. The purpose of the study is to investigate the effectiveness of the impact of games with elements of football on indicators of physical development, functional and physical fitness of high school students. Object of study – the content of lessons in physical education using games with elements of football. Research methods – analysis and generalization of literary sources on the research topic, pedagogical observations of students' physical education, pedagogical experiment, assessment of indicators of physical development, functional state, physical fitness, methods of mathematical statistics. Based on the results of studying the influence of games with elements of football at physical education lessons for young people aged 16-17, its effectiveness is shown as one of the means of improving the morphofunctional development and physical fitness of schoolchildren. Significant changes at the end of the school year were obtained for the Stange test, the Genchi test, and the Skibinsky index. Unreliable changes noted in terms of heart rate and blood pressure at the end of the school year, however, they improved also within the age norm. For all indicators characterizing the functional state of the cardiovascular system, positive changes also occurred. At the end of the study, indicators of both general and special physical fitness of young men significantly increased.
Description: Шевченко А. О. Аналіз стану функціональної та фізичної підготовленості учнів середнього шкільного віку під час занять футболом : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. Л. Притула. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 63 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4422
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шевченко Ан.docxМагістерська робота192.09 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.