Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4586
Title: Формування екологічної культури молодших школярів в умовах групи продовженого дня
Authors: Радченко, Тетяна Володимирівна
Keywords: екологія
екологічна освіта
екологічне виховання
еколічна культура
принципи екологічної освіти
молодші школярі
початкова освіта
ecology
environmental education
environmental education
ecological culture
principles of environmental education
junior high school students
primary education
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 96 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 47 джерел. Об’єкт дослідження: екологічна культура молодших школярів в умовах групи продовженого дня. Предмет дослідження: форми та методи формування екологічної культури в умовах групи продовженого дня. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити форми та методи підвищення екологічної культури молодших школярів в групі продовженого дня. В роботі відображено формування відповідного ставлення до навколишнього середовища та усвідомлення єдності й нерозривності природи і людини; теоретично обґрунтувано та експериментально перевірено форми та методи підвищення екологічної культури молодших школярів в групі продовженого дня, тобто мета дослідження була виконана; сформоване бережливе відношення до природних об’єктів, засвоєння норм поведінки у природному середовищі та сприяти розвитку естетичного сприйняття природної краси.
EN : The work is presented on 96 pages of printed text. The list of links includes 47 sources. Object of research: ecological culture of junior schoolchildren in the conditions of the extended day group. Subject of research: forms and methods of formation of ecological culture in the conditions of group of the extended day. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the forms and methods of improving the environmental culture of primary school children in the group for an extended day. The work reflects the formation of an appropriate attitude to the environment and awareness of the unity and inseparability of nature and man; theoretically substantiated and experimentally tested forms and methods of improving the environmental culture of primary school children in the group for an extended day, ie the purpose of the study was fulfilled; formed a careful attitude to natural objects, mastering the norms of behavior in the natural environment and promote the development of aesthetic perception of natural beauty.
Description: Радченко Т. В. Формування екологічної культури молодших школярів в умовах групи продовженого дня : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 96 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4586
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Radchenko.docxМагістерська робота412.21 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.