Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4981
Title: Комп’ютерна система генерації тривимірного ігрового світу
Other Titles: Computer simulation of the process of destruction of bodies in 3d games.
Authors: Волік, Сергій Олександрович
Keywords: процедурне генерування
полігон
алгоритм прямого скелету
procedural generation
poligon
straight skeleton algorithm
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Мета кваліфікаційної роботи полягає у вивченні методів процедурного генерування приміщень з побудовою їх у вигляді 3D, а також у створенні власної програмної системи, яка зможе створювати різноманітні види будівель. Досліджено методи побудови процедурних приміщень, їх проблематику і можливості розробки. Для розробки початкового продукту використовувалися мова програмування C# та game engine Unity3D для реалізації 3D відображення.
EN : The purpose of the qualification work is to study the methods of procedural creation of buildings with their construction in 3D, as well as to create their own software system that can create various types of buildings. Methods of procedural creation of buildings, their problems and the possibilities of developing and using the system are investigated. To develop the original product, was used the C # programming language and the game engine Unity3d to implement 3d rendering.
Description: Волік С. О. Комп’ютерна система генерації тривимірного ігрового світу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник О. М. Міхайлуца. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 100 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4981
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри електроніки, інформаційних систем та програмного забезпечення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Волік.pdfМагістерська робота6.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.