Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5169
Title: Освіта як об’єкт публічно-правового регулювання в Україні та країнах ЄС: порівняльно-правовий аналіз
Authors: Карнаух, Олена Андріївна
Keywords: освіта
освітні правовідносини
публічне адміністрування
механізм публічного адміністрування
імплементація
реформування
європейські стандарти
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота складається зі 113 сторінок, містить 74 джерела використаної інформації. Публічно-правове регулювання в галузі освіти є досить складним соціально-економічним процесом, котрий спрямований безпосередньо на систему освіти з метою забезпечення та збереження, а також подальший розвиток освітнього процесу. Головним завданням публічно-правового регулювання освіти виступає спрямована діяльність щодо формування юридичних, кадрових, соціально-прогностичних, матеріально-фінансових та інших умов, потрібних для більш ефективного функціонування та розвитку сфери освіти, досягнення головного завдання, здійснення трансформації в суттєво новий стан. Публічно-правове регулювання в сфері освіти розглядається як система соціального управління. Освіта являється однією із ключових галузей, яку ретельно контролює держава, утворюючи необхідні умови для її розвитку. Саме тому публічно-правове регулювання розглядається як один із видів діяльності державних органів, що містить в собі розпорядчий та виконавчий характер та полягає в організованому впливі на суспільні відносини в сфері освіти шляхом використання уповноваженою особою (особами) владних повноважень, охоплюють спрямоване вироблення, прийняття та втілення організаційних, регулятивних і координуючих впливів на сферу освіти. Метою дослідження є аналіз публічно-правового регулювання в галузі освіти в Україні, та порівняння із зарубіжним досвідом; окреслення механізму публічно-правового регулювання, та його основних елементів; характеристика публічного адміністрування в сфері освіти; характеристика освітньої послуги. Об’єктом дослідження є суспільні відносини в сфері публічно-правового регулювання освіти в Україні та країнах ЄС. Предметомдослідження є освіта як об’єкт публічно-правового регулювання в Україні та країнах ЄС: порівняльно-правовий аналіз. Методологічну основу роботи складають сукупність філософсько-світоглядних, загальнонаукових принципів і підходів та спеціально-наукових методів пізнання конституційно-правових явищ, використання яких дало змогу отримати науково-обґрунтовані результати. Для проведення дослідження будуть застосовані такі загальнонаукові методи як: аналіз і синтез. Теоретико-методологічною основою дослідження в роботі є історичний метод та метод матеріалістичної діалектики, застосування яких сприяло розглянути всі процеси в розвитку місцевого самоврядування не виокремлено, а в тісному зв’язку і взаємозалежності з історичним розвитком України, її державності, всіх соціальних явищ, що справили вплив на формування інституту самоврядування.
EN : Qualifying work consists of 113 pages, contains 74 sources of information used.Public law regulation in the field of education is a rather complex socio-economic process, which is aimed directly at the education system in order to ensure and preserve, as well as the further development of the educational process. The main task of public-legal regulation of education is targeted activities for the formation of legal, personnel, socio-prognostic, material and financial and other conditions necessary for more efficient functioning and development of education, achieving the main task, transformation into a significantly new state. Public law regulation in the field of education is considered as a system of social management. Education is one of the key areas that is carefully controlled by the state, creating the necessary conditions for its development. That is why public law regulation is considered as one of the activities of state bodies, which includes administrative and executive nature and consists in the organized influence on public relations in the field of education through the use of authorized person (persons) powers, covering targeted development, adoption and implementation of organizational, regulatory and coordinating influences on education. The purpose of the study is to analyze public law regulation in the field of education in Ukraine, and compare it with foreign experience; outlining the mechanism of public law regulation, and its main elements; characteristics of public administration in the field of education; characteristics of educational services. The object of the study is public relations in the field of public law regulation of education in Ukraine and the EU. The subject of the study is education as an object of public law regulation in Ukraine and the EU: a comparative legal analysis. The methodological basis of the work is a set of philosophical and philosophical, general scientific principles and approaches and special scientific methods of cognition of constitutional and legal phenomena, the use of which allowed to obtain scientifically sound results. General scientific methods such as analysis and synthesis will be used to conduct the research. The theoretical and methodological basis of the study in the work is the historical method and the method of materialist dialectics, the application of which helped to consider all processes in the development of local government not separately, but in close connection and interdependence with the historical development of Ukraine, its statehood, all social phenomena. influence on the formation of the institution of self-government.
Description: Карнаух О. А. Освіта як об’єкт публічно-правового регулювання в Україні та країнах ЄС : порівняльно-правовий аналіз : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 081 "Право" / наук. керівник Ю. В. Пирожкова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 113 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5169
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри кримінального права та правоохоронної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Карнаух.docxМагістерська робота798.45 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.