Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5262
Title: Теорія проведення маркетингових досліджень
Authors: Калюжна, Юлія Вікторівна
Терент'єва, Наталья Валеріївна
Keywords: методичні рекомендації
маркетингове дослідження
Issue Date: 2021
Publisher: ЗНУ
Abstract: UA : У виданні подано зміст практичних занять відповідно до робочої програми дисципліни «Теорія проведення маркетингових досліджень». У навчальному виданні послідовно викладено систему теоретичного, методологічного та практичного забезпечення дисципліни «Теорія проведення маркетингових досліджень». До кожної теми наведено теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, а також викладено питання для самодіагностики знань, задачі, практичні завдання, список рекомендованої літератури. Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг».
Description: Калюжна Ю. В. Терент’єва Н. В. Теорія проведення маркетингових досліджень : методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо професійної програми «Маркетинг». Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 39 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5262
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Калюжна_2021.pdfМетодичні вказівки1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.