Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5266
Title: Інформаційні технології в маркетингу
Authors: Іванов, Микола Миколайович
Терент'єва, Наталья Валеріївна
Keywords: методичні рекомендації
інформаційні технології
маркетинг
Issue Date: 2019
Publisher: ЗНУ
Abstract: UA : У виданні подано зміст лабораторних занять із дисципліни "Інформаційні технології в маркетингу" (тематику, короткі теоретичні відомості, методику розв’язання задач із прикладами й поясненнями, порядок виконання практичних робіт, завдання до практичних робіт, питання для закріплення та актуалізації знань). Для унаочнення методики виконання практичних робіт із використанням вбудованих функцій Excel запропоновано необхідну кількість таблиць і рисунків. Визначення основних термінів і понять курсу наведено у глосарії. Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності 075 "Маркетинг" освітньо-професійної програми "Маркетинг".
Description: Іванов М. М., Терент'єва Н. В. Інформаційні технології в маркетингу : методичні рекомендації до лабораторних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності 075 "Маркетинг" освітньо-професійної програми "Маркетинг". Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 48 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5266
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванов_2019.pdfМетодичні вказівки2.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.