Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5274
Title: Цифровий маркетинг
Authors: Іванов, Микола Миколайович
Терент'єва, Наталья Валеріївна
Keywords: цифровий маркетинг
методичні рекомендації
Issue Date: 2019
Publisher: ЗНУ
Abstract: UA : У виданні подано зміст лабораторних занять із дисципліни «Цифровий маркетинг» (тематику, порядок виконання та завдання до лабораторних занять, питання для закріплення та актуалізації знань). Визначення основних термінів і понять курсу в лабораторних занять. Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг».
Description: Іванов М. М., Терент'єва Н. В. Цифровий маркетинг : методичні рекомендації до лабораторних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг». Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 19 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5274
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванов 4_2019.pdfМетодичні вказівки508.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.