Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/572
Title: Ефективна міжособистісна комунікація як підгрунття якісної PR-діяльності
Other Titles: Эффективная межличностная коммуникация как основа результативной PR-деятельности
Effective interpersonal communication as the basis of effective PR-activities
Authors: Богуславська, Ольга Георгіївна
Богуславская, Ольга Георгиевна
Boguslavskaya, Olga
Keywords: Паблік Рілейшнз (PR)
функції комунікації
класифікація комунікацій
комунікативна модель
канали (засоби) комунікації
об'єктивні бар'єри комунікації
суб'єктивні бар'єри комунікації
зворотний зв'язок
паблик рилейшнз (PR)
функции коммуникации
классификация коммуникаций
коммуникативная модель
каналы (способы) коммуникации
объективные барьеры коммуникации
ссубъективные барьеры коммуникации
обратная связь
public Relations (PR)
functions of communication
classification of communications
communicative model of the channels (Tools)
objective barriers of communication
subjective barriers of communication
feedback
Issue Date: 2016
Publisher: ЗДІА
Citation: Богуславська, О. Г. Ефективна міжособистісна комунікація як підгрунття якісної PR-діяльності / О. Г. Богуславська // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2016. - Вип. 66 (2016). - C. 45 - 54
Abstract: UA : Паблік Рілейшнз (PR) - це діяльність, що здійснюється на протязі значного проміжку часу, за конкретним планом для забезпечення гармонійної взаємодії між організацією (особою) і її громадськістю з метою формування (посилення) "ситуації успіху". Основою і сутнісним змістом PR-діяльності є комунікація. Комунікація як сфера наукового знання має тривалу історію і постійну актуальність. Про це свідчить, наприклад, той факт, що термін "комунікація" - має значну кількість визначень, які трансформовані від лат. "сommunicatio" - повідомлення, передача і від "communicare" - робити загальним, розмовляти, пов'язувати, повідомляти, передавати. В цілому, комунікація - це соціально обумовлений процес передачі і сприйняття інформації в умовах міжособистісного і масового спілкування за допомогою різних каналів комунікації та різних комунікативних засобів. На практичному ж рівні, комунікація - це обмін інформацією між двома або більшособами, з обов'язковою наявністю зворотного зв'язку.
RU : Паблик Рилейшнз (PR) - это планомерная, постоянно осуществляемая деятельность по обеспечению гармоничного взаимодействия между организацией (личностью) и её общественностью с целью формирования (усиления) ситуации спеха. Основой и сущностным содержанием PR-процессов является коммуникация. Коммуникация как сфера научного знания имеет длительную историю и всё возрастающую актуальность, и об этом говорит, к примеру, тот факт, что у термина "коммуникация"– огромное число определений, которые берут своё начало из от лат. "communicatio" - сообщение, передача и от "communicare" - делать общим, беседовать, связывать, сообщать, передавать. В целом, коммуникация - это социально обусловленный процесс передачи и восприятия информации в условиях межличностного и массового общения по различным каналам с помощью разных коммуникативных средств. На практическом же уровне, коммуникация - это обмен информацией между двумя или более людьми, с обязательным наличием обратной связи.
EN : Public Relations (PR) is an activity that is carried out over a significant period of time, on a specific plan to ensure harmonious interaction between the Organization (entity) and its relations with the aim of forming (gain) "situation success." The basis and substance content of PR-activity is communication. Communication as a field of scientific knowledge has a long history of and ongoing relevance. This is evidenced, for example, the fact that the term "communication"-has a number of definitions that transformed from Latin. "sommunicatio"-message transfer to and from "communicare"-make a general, speak, associate, notify, transmit. In General, communication is socially conditioned by the process of transmission and perception of information in terms of interpersonal and mass communication through various communication channels and various communication tools. At the practical levels, communication is the exchange of information between the two or bìl′šosobami, with the obligatory presence of a feedback.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/572
Appears in Collections:Гуманітарний вісник
Наукові видання кафедри управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gvzdia_66_45.pdf3.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.