Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5858
Title: Підвищення рівня технічної підготовленості старшокласників-волейболістів інноваційними засобами
Authors: Кісіль, Євген Сергійович
Keywords: хлопці
волейбол
загальноосвітня школа
технічна підготовленість
boys
volleyball
comprehensive secondary school
technical readiness
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 60 сторінка, 8 таблиць, 6 рисунків, 60 літературних джерела, додатки. Мета дослідження – довести ефективність використання інноваційних засобів для покращення показників технічної підготовленості хлопців старшого шкільного віку, які займаються в секції з волейболу. Об’єкт дослідження – технічна підготовленість хлопців старшого шкільного віку, які займаються в секції з волейболу. Предмет дослідження – вплив інноваційних засобів на показники технічної підготовленості хлопців старшого шкільного віку, які займаються в секції з волейболу. Суб’єкт дослідження – хлопці 15-16 років. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел, педагогічні дослідження, педагогічний експеримент, тестування показників технічної підготовленості, методи математичної статистики. Аналіз вихідних значень показників рівня технічної підготовленості хлопців старшого шкільного віку на секційних заняттях із волейболу, вказало на низькій рівень розвитку. Протягом проведеного експерименту, доведена ефективність застосування інноваційних засобів у навчально-тренувальній програмі підготовки. Наприкінці дослідження виявлена більш висока ефективність показників технічної підготовленості хлопців старшого шкільного віку в експериментальній групі за блокуванням м'яча, нападаючим ударом, подачею м'яча та передачею м'яча в експериментальній групі, що достовірно відрізнялись результатів контрольної групи.
EN : Thesis consists of 60 pages, 8 tables, 6 figures, 60 references. The purpose of the study is to prove the effectiveness of the use of innovative tools to improve the technical readiness of high school children engaged in the volleyball section. The object of the research is the technical preparedness of high school age boys engaged in volleyball in the school section. The subject of the research is indicators of technical readiness of high school age boys engaged in the school section of volleyball. Research subject – 15-16 years old boys engaged in volleyball in the school section. Research methods – analysis and generalization of literature sources on the topic of the research, pedagogical experiment, testing of the level of technical readiness, methods of mathematical statistics. During the analysis of the initial values of indicators of technical readiness of high school age boys engaged in volleyball, the low level of their development is determined. At the end of the research, the more significant results of technical readiness of the basic elements of volleyball technique in the experimental group were shown, and in this indicator they were significantly different from the control group. The obtained results prove an increase in the technical preparedness, motor abilities of high school age boys at section volleyballs, under the influence of physical exercises with innovative tools. Optimization of the technical readiness of volleyball players based on the correction of the innovative tools is necessary in the conditions of the training process and contributes to better development of the technical techniques of playing volleyball.
Description: Кісіль Є. С. Підвищення рівня технічної підготовленості старшокласників-волейболістів інноваційними засобами : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. В. Соколова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 60 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5858
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кісіль.docxМагістерська робота2.02 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.