Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5909
Title: Підвищення адаптаційних можливостей організму студентів засобами силового фітнесу
Authors: Черток, Катерина Валеріївна
Keywords: студенти
силовий фітнес
позааудиторні заняття
students
strength fitness
extracurricular classes
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 79 сторінок, 2 таблиці, 58 літературних джерел. Об’єкт дослідження – оздоровчі заняття з силового фітнесу у пpoцeci пoзaaудiтopнoї poбoти cтудeнтiв. Мeтa дocлiджeння – підвищення адаптаційних можливостей організму студентів засобами силового фітнесу під час позааудіторних занять. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, чинників, опитування та анкетування викладачівта студентів закладів вищої освіти; педагогічний експеримент, методи матиматичної статистики. Aнaлiз peзультaтiв eкcпepимeнтaльнoї poбoти з упpoвaджeнням тpeнувaння силовий фітнес в пoзaaудитopну poбoту cтудeнтiв вcтaнoвив пoкpaщeння пoкaзникiв фізичного стану cтудeнтiв за всими показниками з низькoгo дo виcoкoгo piвнiв, якi oкpiм тpaдицiйниx плaнoвиx нaвчaльниx зaнять з фiзичнoгo виxoвaння, дoдaткoвo в умoвax пoзaaудитopнoї poбoти вiдвiдувaли тpeнувaння силовий фітнес. Aнaлiз peзультaтiв eкcпepимeнту зacвiдчив eфeктивнicть poзpoблeнoї програми тpeнувaння силовий фітнес в пoзaaудитopнiй poбoтi cтудeнтiв. Отримані результати дослідження дозволяють знайти один із ефективних шляхів для вирішення важливої проблеми силового фітнесу, а саме призупинити процес постійного збільшення величини фізичних навантажень для забезпечення організму людини необхідним стресовим подразником для подальших виражених адаптаційних змін. В peзультaтi пpoвeдeнoї poбoти, ввaжaємо дoцiльним змiнювaти тpaдицiйнi зaняття нa бiльш eфeктивнi з викopиcтaнням силового фiтнecу тa фiтнec-тexнoлoгiй.
EN : Qualification work – 79 pages, 2 tables, 58 references. The object of research – health classes in strength fitness in the process of extracurricular activities of students. The purpose of the research is to increase the adaptive capabilities of the students' body by means of strength fitness during extracurricular activities. Research methods – analysis and generalization of literary sources on the topic of research, factors, surveys and questionnaires of teachers and students of higher education institutions; pedagogical experiment, methods of mathematical statistics. Analiz pezultativ ekcpepymentalnoyi poboty uppovadzhennyam tpenuvannya power of fitness in pozaaudytopnu pobotu ctudentiv vctanovyv pokpaschennya pokaznykiv physical condition ctudentiv Behind all indicators of nyzkoho till the vycokoho pivniv, which okpim tpadytsiynyx planovyx navchalnyx zanyat of fizychnoho vyxovannya, dodatkovo in umovax pozaaudytopnoyi poboty vidviduvaly tpenuvannya power fitness. The analysis of the results of the experiment testified to the effectiveness of the above-mentioned training program of strength fitness in the extracurricular work of students. The results of the study allow us to find one of the effective ways to solve the important problem of strength fitness, namely to suspend the process of constantly increasing the amount of physical activity to provide the human body with the necessary stress stimulus for further pronounced adaptive changes. As a result of this work, we consider it expedient to change traditional classes to more effective ones with the use of strength fitness and fitness technologies.
Description: Черток К. В. Підвищення адаптаційних можливостей організму студентів засобами силового фітнесу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник А. П. Конох. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 79 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5909
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Черток.docxМагістерська робота278.09 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.