Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6037
Title: | Педагогічні умови формування готовності молодших школярів до інклюзивного навчання |
Authors: | Тур, Вікторія Олегівна |
Keywords: | взаємодія інклюзія початкова школа інклюзивна школа interaction inclusion primary school inclusive class |
Issue Date: | 2021 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 82 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 84 джерела. Об’єкт дослідження: процес підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками із особливими освітніми потребами. Предмет дослідження: педагогічні умови підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками із особливими освітніми потребами. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками із особливими освітніми потребами. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до процесу формування готовності молодших школярів до взаємодії з однолітками з особливими освітніми потребами. Практичне значення роботи полягає у розробці педагогічної програми з підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками з особливими потребами. EN : The work is presented on 82 pages of printed text. The list of links includes 84 sources. Object of research: the process of preparing younger students to interact with peers with special educational needs. Subject of research: pedagogical conditions of preparation of junior schoolchildren for interaction with peers with special educational needs. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for preparing younger students to interact with peers with special educational needs. The theoretical significance of the work lies in a comprehensive approach to the process of forming the readiness of younger students to interact with peers with special educational needs. The practical significance of the work is to develop a pedagogical program to prepare younger students to interact with peers with special needs. |
Description: | Тур В. О. Педагогічні умови формування готовності молодших школярів до інклюзивного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. Г. Соловйова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 82 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6037 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tur.docx | Магістерська робота | 145.48 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.