Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6063
Title: | Розвиток сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку засобами методики "Шість цеглинок" |
Authors: | Логвина, Олеся Сергіївна |
Keywords: | сенсорно-пізнавальні здібності ранній вік технологія «шість цеглинок» сенсорний розвиток early age method “Six bricks” sensory development |
Issue Date: | 2021 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження: процес розвитку сенсорно - пізнавальних здібностей у дітей раннього віку. Предмет дослідження: зміст і педагогічні умови, що забезпечують ефективність розвитку сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку засобами методики «Шість цеглинок». Мета дослідження: теоретичне обґрунтування й експериментальна апробація змісту та педагогічних умов розвитку сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку засобами методики «Шість цеглинок». У кваліфікаційні роботі виявлено значення методики «Шість цеглинок» для розвитку сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку; охарактеризовано критерії, показники та рівні розвиненості сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку; визначено та експериментально перевірено впливовість методики «Шість цеглинок» на розвиток сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку. EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 72 sources. Object of research: the process of development of sensory-cognitive abilities in young children. Subject of research: content and pedagogical conditions that ensure the effectiveness of the development of sensory-cognitive abilities in young children by means of the method of "Six bricks". The purpose of the research: theoretical substantiation and experimental approbation of the content and pedagogical conditions of development of sensory-cognitive abilities in young children by means of the method "Six bricks". The qualification work revealed the importance of the method "Six bricks" for the development of sensory-cognitive abilities in young children; criteria, indicators and levels of development of sensory-cognitive abilities in young children are characterized; the influence of the Six Bricks method on the development of sensory-cognitive abilities in young children was determined and experimentally tested. |
Description: | Логвина О. С. Розвиток сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку засобами методики "Шість цеглинок" : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6063 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lohvyna.docx | Магістерська робота | 154.01 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.